czwartek, 5 lipca 2012

Pierwsze sukcesy


Zanim umieszczę kolejną recenzję, chciałabym podzielić się moją radością z pierwszych (małych, ale dla mnie bardzo ważnych) sukcesów. Recenzja książki "Złe kobiety" została wyróżniona przez portal nakanapie.pl. Nie jest dla mnie istotne to, że nie załapałam się na nagrody książkowe (choć miło byłoby je zdobyć), przede wszystkim liczy się dla mnie to, że zostałam zauważona. :-) Tego samego dnia ten sam portal wybrał mnie do zrecenzowania książki "Eksterminator" Krzysztofa Wytrykowskiego. Lubię powieści historyczne, także takie, w których fikcja miesza się z rzeczywistymi wydarzeniami, lubię też kryminały. Dlatego właśnie zgłosiłam się do zrecenzowania tej powieści. Cieszę się, że spośród innych chętnych wybrano właśnie mnie! :-)

Wkrótce też będę mogła pochwalić się moimi kolejnymi artykułami w "Kwartalniku Czudeckim". Jak tylko zdobędę czasopismo, odnośniki do nich umieszczę na blogu. Na razie można przeczytać mój pierwszy artykuł dla tego periodyku, mianowicie "XV Dzień Judaizmu" (nie mam skanera, więc poradziłam sobie w inny sposób). Następne dotyczą spotkań autorskich z Januszem Korylem oraz Pawłem Wakułą (częściowo pokrywają się z recenzjami ich książek, które umieściłam jakiś czas temu).

Wszystkim zaglądającym na mojego bloga, a także na fanpage'a na facebooku bardzo dziękuję. Pozdrawiam Was serdecznie i do poczytania! :-)

10 komentarzy:

  1. Gratulacje! Sukces goni sukces jak widzę. ;) Pozostało mi czekać na kolejne recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne gratulacje. Życzę też dalszych sukcesów oczywiście:) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Gratulacje! Mówiłam że Twoje recenzje są świetne ^^ oby tak dalej a spokojnie będziesz mogła startować w "Blog roku" ^^

      Usuń
    3. Dziękuję za gratulacje. :-) To naprawdę cieszy. :D

      Usuń
  2. Gratuluję wszystkich sukcesów! Ogłoszenie z nakanapie.pl widziałam i przykro mi, że nie dostałaś żadnej książki, bo na nią zasłużyłaś. Jednak wyróżnienie to też coś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) To prawda, wyróżnienie to bardzo dużo. Szczególnie, że jakoś specjalnie długo czynnie się na portalu nie udzielam i nie mam dużego doświadczenia w pisaniu recenzji. Czytam od zawsze, jednak przygoda z pisaniem na temat literatury zaczęła się u mnie dopiero niedawno (kiedy zaczęłam relacjonować spotkania autorskie na łamach lokalnego czasopisma). :)

      Usuń
  3. Gratuluję sukcesów. Ja niestety zrezygnowałam z brania udziału w konkursach. Opuściła mnie wena twórcza w tym zakresie i jakoś tak mi schodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Może kiedyś wrócisz do brania udziału w konkursach. :-)

      Usuń
  4. Gratuluję! Szkoda trochę nagród w konkursie, ale wyróżnienie już brzmi jak zapowiedź czegoś więcej w przyszłości, zwłaszcza, że Twój blog jest jeszcze młodziutki, a już został zauważony. Wszystko przed Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak do tego podchodzę. Byłam w szoku, że moja recenzja w ogóle została zauważona i wyróżniona. :) Dziękuję za gratulacje. :D

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...