niedziela, 5 sierpnia 2012

Kilka informacji :)

W połowie kończącego się tygodnia dotarła do mnie książka z serwisu nakanapie.pl. Jest to, jak już kiedyś wspominałam Eksterminator Krzysztofa Wytrykowskiego. Jestem w trakcie czytania (świetna lektura). Miałam też krótki wyjazd na wieś, wyjazd nieplanowany, ale bardzo udany. :-) Choć na czytanie czasu było mało. Zaraz po powrocie i po otworzeniu skrzynki mailowej dotarły do mnie dwie przemiłe wiadomości. Pierwsza z nich to taka, że w konkursie na blogu Wielka Biblioteka Ossus wygrałam powieść Sinobrody Jadwigi Courths-Mahler. Druga z nich- za moje sprawozdanie ze spotkania autorskiego z Januszem Korylem otrzymałam nagrodę -  10 kryminałów opublikowanych w 2012 r. Czekam również na wygraną niecałe dwa tygodnie temu książkę Okno z widokiem Magdaleny Kordel (był to facebookowy konkurs na fanpage'u Książka zamiast kwiatka). To wszystko bardzo cieszy. :-)

13 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę miłego czytania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, serdeczne gratulacje! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę zwłaszcza tej paki kryminałów :). Gratuluję wygranej i recenzuj szybko te kryminały :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ja Ci serdecznie gratuluję. Ale prezenty:) W takim razie czekam na recenzje wygranych książek:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję:) Same miłe wiadomości. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :) A recenzje zdobytych książek na pewno z czasem się będą pojawiać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i niecierpliwie czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje ^^ oby tak dalej a niedłudo otworzysz swoją małą bibliotekę ^^

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...