wtorek, 4 września 2012

Dwie niespodzianki :-)


W tej notce chcę się z Wami podzielić dwiema wiadomościami. Najpierw napiszę o wspaniałej niespodziance, która spotkała mnie końcem tamtego tygodnia. Autorka niedawno recenzowanej przeze mnie powieści Królowa w kolorze karminu, Renata Czarnecka, przysłała mi w prezencie swoją drugą książkę, Signora Fiorella. Kapeluszniczka królowej Bony. Jak wiecie jest to moja ulubiona autorka, więc dedykacja, którą możecie zobaczyć na zdjęciu to dla mnie ogromny skarb. Powieść właśnie czytam (jak zwykle z zapartym tchem), więc już wkrótce ukaże się jej recenzja.


Muszę jednak opuścić na chwilę XVI-wieczny Kraków, bo dziś dotarła do mnie przesyłka związana z akcją  Książka idzie w świat, której pomysłodawczynią jest blogerka Piuma (Asia). Ze szczegółami możecie zapoznać się na jej blogu. W skrócie wygląda to tak, że książka Renaty Kosin Mimo wszystko Wiktoria wędruje od jednej osoby do drugiej. Każda z nich ma dwa tygodnie na przeczytanie książki, zrobienie zakładki - prezentu dla kolejnej uczestniczki i wpisanie się do specjalnego albumu, który na końcu wróci do pomysłodawczyni akcji. Potem przesyła to wszystko na adres kolejnej czytelniczki (podany przez organizatorkę). Pochwalę się więc teraz tym, co znalazłam w kopercie. Na górze widnieje album-pamiętnik, w którym umieszczę swój wpis. Na dole (jak zresztą widać) jest książka, liścik (dla mnie) oraz przepiękna zakładka, której na pewno będę często używać. Przesyłkę otrzymałam od bardzo sympatycznej Gabrysi (możecie zajrzeć na jej blog). Zabieram się więc do czytania oraz robienia zakładki dla następnej osoby. :-) 




13 komentarzy:

  1. Gratuluję daru od pisarki i wpisu a także miłych prezentów. Takie gesty radują serce.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe wyróżnienie, gratuluję :D. To fajnie, jeśli autorzy starają się sami zdobywać kontakt z czytelnikami. Ostatnio dostałam maila od autorki Marty Gruszczyńskiej z podziękowaniami za pozytywną (zasłużenie) recenzję i było mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Autografy cieszą oczy zawsze. Dlatego gratuluję Ci otrzymania tej książki od Twojej ulubionej autorki;)
    A akcja, którą opisałaś wydaje się naprawdę ciekawa;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać recenzji kolejnej książki pani Czarneckiej. Świetny pomysł z tą akcją. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję takiej wspaniałej niespodzianki, a akcja bardzo ciekawa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. Dedykacja od ulubionego autora to wielka radość:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!
    Oby więcej takich niespodzianek się w Twoim życiu pojawiało ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna dedykacja. Super pamiątka na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłe niespodzianki;) Szczególnie pozytywna jest przesyłka od Twojej ulubionej autorki;) A pomysł na akcję "Książka idzie w świat!" bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) Bardzo miłe wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję dedykacji od ulubionej autorki :) Takie pamiątki cieszą.

    Pomysł akcji bardzo mi się podoba. Sama z chęcią wzięłabym w takiej udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za wszystkie komentarze. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...