poniedziałek, 17 września 2012

"Zbrodniczy" stosik


Nie przywykłam do umieszczania na swoim blogu popularnych stosików. Od razu uprzedzam - u innych mi to nie przeszkadza, sama chętnie lubię zobaczyć czyjeś zdobycze, plany czytelnicze. Ja jednak nie mogę określić, co będę czytać w najbliższym czasie. Książki kupuję też raczej pojedynczo, a potem jakoś nie chce mi się ich grupować. Dziś jednak zrobię wyjątek. Jakiś czas temu chwaliłam się, że moja relacja ze spotkania autorskiego z Januszem Korylem została nagrodzona przez serwis Zbrodnia w Bibliotece. Nagrodą było 10 kryminałów wydanych w 2012 r.

Od góry:
1. Mariusz Czubaj Zanim znowu zabiję (audiobook), Biblioteka Akustyczna
2. Jerry Cotton Podziemny świat, superkryminal.pl
3. Paweł Sych Wariat na pogorzelisku, superkryminal.pl
4. Adrianna Ewa Stawska Śmierć w klasztorze, superkryminal.pl
5. Anne Holt Ślepa bogini, Prószyński i S-ka
6. A.B. Międzyrzecki Consul. Gra o drugie życie, Wydawnictwo Nowy Świat
7. Tess Gerritsen Osaczona, Wydawnictwo Mira
8. Tomasz Białkowski Drzewo morwowe, Wydawnictwo Szara Godzina s.c.
9. Chuck Hustmyre Dom wschodzącego słońca, Wydawnictwo Replika
10. Jakub Szamałek Kiedy Atena odwraca wzrok, Warszawskie Wydawnictwo Literackie MUZA SA

Przyznam, że o większości z tych książek nie słyszałam. Czytaliście którąś z nich? Możecie coś na ich temat napisać? Oczywiście z czasem będą pojawiać się na moim blogu ich recenzje.

20 komentarzy:

  1. Gratulacje! Nie czytałam żadnej z tych książek, ale bardzo chętnie poczytam ich recenzje. Może akurat wśród nich są jakieś perełki, które mnie zainteresują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej z tych ksiązek, aczkolwiek 4 z autorów jest mi znanych i lubianych :Mariusz Czubaj, Adrianna Ewa Stawska, Tess Gerritsen i Anne Holt

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję .Relacja świetna, warta była narody.
    Jestem ciekawa Pana Koryla a kryminałów, które pokazałaś nie znam, ale ja po prostu prawie ich nie czytam co też może zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nagrody. Świetny zestaw książek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zdobyczy :) Sam podebrałbym kilka książek z tego stosika :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tess Gerritsen bym przeczytała z chęcią, a przede mną jest natomiast: "Śmierć w klasztorze". Gratuluję wygranej i tylu zdobyczy! Życzę też przyjemnej lektury! ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, gratuluję i zazdroszczę, bo kryminały to mój ulubiony gatunek literacki!
    Słyszałam o kilku tytułach z Twojego stosiku, ale nie mogę nic o nich powiedzieć, bo sama ich nie czytałam, a nie chcę nikogo wprowadzać w błąd.
    Wydaje mi się jednak, że o "Osaczonej" czytałam dość pochlebne recenzje.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, jest to bardzo ciekawy stos, czekam na recenzje ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz, ja lubię chwalić się zdobyczami samymi w sobie (to chyba wynika z próżności albo po prostu ze szczęścia:)), ale jednocześnie na półkach czeka trochę innych pozycji, zawsze przychodzą nowe, więc nie realizuję nigdy po kolei całego stosiku. Czułabym się w jakimś sensie ograniczona, gdybym zamiast stać przy półce i pół godziny wybierać "co ja teraz będę czytać", już z góry wiedziałabym, że jest stosik i stosik muszę zrealizować. Zabiłoby to też zapewne co najmniej dziesięć procent mojego zapału;) Dlatego pokazuję co ostatnio kupiłam, ale nie zakładam sobie, że już teraz natychmiast muszę to przeczytać.

    Co do samego stosiku (w ogóle gratulacje bardzo wielkie, bo jeszcze nie gratulowałam), ze słyszenia znam kilka pozycji (żadnej nie czytałam, niestety), a najbardziej interesuje mnie "Kiedy Atena odwraca wzrok". Swojego czasu ta książka zbierała na prawdę dobre oceny i od tego czasu mam ją nawet w swoich planach:)

    Życzę miłej lektury i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam "Kiedy Atena odwraca wzrok" i bardzo mi się podobała, na blogu jest recenzja tej powieści :) Innych książek nie znam, ale i tak zazdroszczę. Tyle kryminałów! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Ja też dostałam Wariata na pogorzelisku od ZwB. Jeszcze nie czytałam, ale chętnie dowiem się, co sądzisz o tej książce. Kiedy Atena odwraca wzrok czytała moja koleżanka i niezbyt przypadła jej do gustu. Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zdobyczy! Niestety żadnej z tych książek nie czytałam, więc niczego nie polecę ani nie odradzę, ale ciekawa jestem Twoich opinii, bo książki tego typu bardzo lubię i chętnie sie dowiem, na co warto zwrócić uwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Ci z całego serca ^^ i nie ukrywam zazdrości =^^=. z niecierpliwością będę czekała na Twoje recenzje ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna nagroda:) Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję, piękny stosik. Z Twojego stosiku czytałam "Śmierć w ..." mimo że słyszałam różne opinie na temat tej książki mi się podobała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeczytałam poprzedniego posta, w którym zaznaczyłaś że czasami sięgając po książkę sugerujesz się okładką;)) ja tak mam ale z tytułami;)) w twoim stosiku zaintrygowały mnie dwie książki "Wariat na pogorzelisku" i "Dom Wschodzącego Słońca"... oczywiście sugerowałam się tytułami;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę i gratuluję wygranej :) szczerze powiedziawszy nie czytałam i nie słyszałam o żadnej z tych książek mimo, że bardzo lubię kryminały :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za gratulacje i komentarze na temat wymienionych książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! Oj pewnie jesteś bardzo zadowolona z nagród. Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...