poniedziałek, 8 października 2012

Garść informacji

W przerwie między recenzjami i relacjami ze spotkań autorskich pragnę podzielić się z Wami moimi kolejnymi sukcesami. Serwis nakanapie.pl przyznał mi ostatnio kolejną książkę do zrecenzowania. Tym razem jest to Kazio w miasteczku pełnym wampirów autorstwa Iwony Czarkowskiej i z ilustracjami Olgi Reszelskiej. Wydana nakładem wydawnictwa Wilga powieść przeznaczona jest dla dzieci w wieku 6-12 lat. Moja córeczka będzie musiała więc jeszcze kilka lat poczekać, ja natomiast już teraz chętnie zapoznam się z jej treścią.



Jak już pewnie zauważyliście, od niedawna współpracuję z platformą Audeo, która oferuje szeroki wybór audiobooków w formacie mp3. Co ważne, przed podjęciem decyzji można posłuchać fragmentu książki. Dla mnie jest to bardzo ważne, bo nie kupuję kota w worku. Chyba nic tak nie może zniechęcić do słuchania jak nieodpowiadający nam lektor. Po zarejestrowaniu/zalogowaniu i dokonaniu zakupu wybrany audiobook znajduje się na specjalnej półce. Można wtedy już poprać plik i delektować się jego słuchaniem. 


Oprócz zrecenzowanej niedawno Miłości w stylu retro na mojej półeczce znajduje się też kryminalny klasyk - Sherlock Holmes. Pies Baskervillów Artura Conan Doyle'a. Jest to nagroda w jednym z konkursów organizowanych przez serwis Zbrodnia w Bibliotece. Zajrzyjcie tutaj, może po udzieleniu poprawnej odpowiedzi załapiecie się jeszcze na darmowego audiobooka.

Dziś natomiast otrzymałam przemiłego maila od Pani Marty z Wydawnictwa Naukowego PWN z propozycją współpracy. Oczywiście nie zastanawiałam się ani chwili. Tym samym moją współpracę z tym wydawnictwem uważam za rozpoczętą. Trudno było mi dokonać wyboru pozycji do recenzji, ponieważ PWN oferuje wiele książek, które mnie interesują.

Te wszystkie rzeczy cieszą tym bardziej, że od jakiegoś czasu szukam nowej pracy (w poprzedniej, związanej z marketingiem internetowym, zajmowałam się obsługą blogów i publikacją informacji związanych z ich tematyką). Wczoraj nawet natrafiłam na ciekawy obrazek, który Wam teraz zaprezentuję, a następnie go skomentuję.



Żarty żartami, ale gdy się zastanowiłam, doszłam do wniosku, że robię podobnie. W swoim cv informuję, że piszę artykuły do czasopisma, współpracuję z jedną z bibliotek, publikuję na blogu recenzje książek i sprawozdania ze spotkań autorskich. I nie jest to jakaś zapchaj-dziura. Dzięki temu czuję, że robię coś pożytecznego, że nie stoję w miejscu. Może kiedyś to zaprocentuje, a jeśli nie - trudno, w końcu robię to, co lubię. Lepsze to niż nic. A satysfakcję mam z tego ogromną! 

10 komentarzy:

  1. Pomysl za zamieszczenie takich informacji w cv wydaje mi sie ciekawy i trafny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. grunt, to pozytywne nastawienie i szukanie jasnych stron w każdych okolicznościach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam blog w CV, przy czym mój zawód jest ściśle związany z literaturą :)
    Gratuluję współpracy z PWN!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie mogę przekonać się do audiobooków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! To fajnie, że blog się rozwija. Widać, że wkładasz w niego dużo serca i pasji. Oby to zaprocentowało w przyszłości. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci powodzenia w szukaniu pracy, mam nadzieję, że znajdziesz coś ciekawego i satysfakcjonującego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdeczne gratulacje! Recenzję "Kazia..." chętnie przeczytam :)

    A jeśli chodzi o CV - to nie widzę w tym nic złego. Uważam wręcz, że estetyczny i rzetelnie prowadzony blog może być świetną reklamą :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współprac i wygranej;) Bardzo dobrze, że prowadzenie bloga i inne zajęcia sprawiają Ci satysfakcję - trzeba w życiu robić to, co się lubi;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wszystkim za komentarze, gratulację i życzenia powodzenia w szukaniu pracy. :) Cóż, staram się nie załamywać, bo to nic nie da. Wiem też, że mogłoby być gorzej. Mam porównanie, ponieważ trzy lata temu oboje nie mieliśmy pracy.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...