piątek, 26 października 2012

Pierwsze miejsce w konkursie na recenzję w serwisie nakanapie.pl

Dziś spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Recenzja książki W przedwojennej Polsce. Życie codzienne i niecodzienne zdobyła pierwsze miejsce w konkursie na recenzję tygodnia w serwisie nakanapie.pl.

Jak widać na załączonym obrazku nagrodą są trzy książki. Najbardziej jednak cieszy mnie to, że ktoś mnie zauważył no i oczywiście fakt, że mój tekst przez tydzień będzie widoczny na stronie głównej serwisu. :)



Swoją wygraną świętować będę w międzywojennym stylu!! ;)




20 komentarzy:

  1. Gratuluję. :)
    Samo pisanie recenzji jest bardzo satysfakcjonujące, komentarze dodają skrzydeł, ale takie wyróżnienie to już naprawdę coś. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem z Ciebie dumna i za to,że obserwuje Twój blog :D
    Bravo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje! Znakomita recenzja musiała zostać doceniona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ;) Ja ostatnio zajelam drugie miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję z całego serca:) to musi być wspaniałe uczucie:)
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super i fajnie! :) Moja Droga, pokłony! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To super uczucie kiedy ktoś docenia Twoje starania i włożoną w recenzję prace:) Gratuluję i miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam wszystkim za tyle miłych słów! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam i gratuluję! :)
    pozdrowienia z www.ksiazka-od-kuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze raz dziękuję za gratulacje i pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...