poniedziałek, 15 października 2012

Rzeszów: Otwarcie Tęczowej Księgarni dla dzieci i młodzieży - konkursy i atrakcje


Ostatnio natrafiłam na informację o zaplanowanym przez znaną na Podkarpaciu sieć księgarń NOVA  otwarciu Tęczowej Księgarni. 20 października (sobota) w Rzeszowie przy ul. Kościuszki 4 już od godziny 9:00 młodsze i starsze dzieci będą mogły brać udział w wielu zabawach i konkursach. 


O ofercie nowej księgarni możecie przeczytać na plakacie (źródło):


Plan sobotnich atrakcji jest następujący (źródło - j.w.):

10-10.45 - Inscenizacja "Rzepki" oraz zabawy tematyczne

11-11.45 - Pokaz eksperymentów naukowych przy współudziale dzieci

12-12.45 - Podróż do świata Pippi:

- zabawy ruchowe

- zagadki

- łamigłówki

Przygotowaliśmy również:

- konkurs dla młodzieży z nagrodami książkowymi

- promocje cenowe


Serdecznie zapraszamy, Rzeszów ul. Kościuszki 4

20 października (sobota) w godzinach 09.00 - 14.00



Z chęcią wybiorę się z córeczką na uroczyste otwarcie, a jeśli oferta rzeczywiście mnie zainteresuje - będziemy tam częstymi gośćmi. Wiem, że zagląda tu trochę osób z okolic Rzeszowa, może i komuś z Was uda się zajrzeć. Karolinkę na pewno zainteresuje inscenizacja Rzepki, bo uwielbia ten wiersz (zna go na pamięć). Eksperymenty naukowe i świat Pippi pewnie sobie już podarujemy (jest na to jeszcze za mała). Może uda nam się też kupić jakąś ciekawą książeczkę w promocyjnej cenie.




6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę takiego wydarzenia w okolicy. Z chęcią wybrałabym się na otwarcie jakiegoś przybytku na moich terenach. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i w Twoich okolicach odbędzie się wkrótce coś podobnego. Czasem nawet nie wiemy o takich rzeczach, ja sama o powyższym dowiedziałam się przypadkiem. Pozdrowienia. :)

      Usuń
  2. oj widzę, że dużo się dzieje w Rzeszowie, co jakiś czas na różnych blogach widzę, że są tam fajne inicjatywy,a co do książki to myślę że przesyłka nie przekroczy 4 zł, zapytam jeszcze jutro na poczcie i dam ci znać. proszę podaj mi swojego maila, będzie nam się łatwiej komunikować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz. :) Maila zostawiłam pod postem o książkach na Twoim blogu. Możesz go też znaleźć u mnie na blogu w zakładce "Współpraca". :)

      Usuń
  3. bardzo fajny blog, cieszę się ze tutaj trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...