poniedziałek, 29 października 2012

Stosik październikowy

Zarzekałam się, że stosików raczej u mnie nie będzie (wyjątkiem miał być tylko ten "zbrodniczy"), ale zmieniłam zdanie i dziś chcę Wam pokazać swój stosik październikowy. Coś tam się uzbierało, bo współpracuję z kilkoma wydawnictwami, a i drobne zakupy w Weltbildzie zrobiłam.


Od góry:
1. Wojciech Witkowski Burzliwe dzieje pirata Rabarbara (audiobook) - od Wydawnictwa Bis
2. Wiesław Drabik Uciekł niedźwiedź - nabyta na spotkaniu autorskim (z dedykacją dla mojej córeczki)
3. Anne Ashley Francuski szpieg - od Wydawnictwa Mira
4. Renata Czarnecka Pod sztandarem miłości - kupiona na promocji w Weltbildzie
6. Renata Czarnecka Pożegnanie z ojczyzną - również z promocji w Weltbildzie (14,90 za te dwie książki!)
7. Iwona Czarkowska Kazio w miasteczku pełnym wampirów - od serwisu nakanapie.pl
8. Renata Piątkowska Opowiadania dla przedszkolaków - od Wydawnictwa Bis
9. Renata Piątkowska Paluszki - od Wydawnictwa Bis
10. Renata Piątkowska To się nie mieści w głowie - nabyta na spotkaniu autorskim (z dedykacją dla córeczki)
11. Krystyna Kaplan Zdarzyło się w Marienbadzie - od Wydawnictwa Naukowego PWN
12. Maja i Jan Łozińscy W przedwojennej Polsce. Życie codzienne i niecodzienne - od Wydawnictwa Naukowego PWN

Znaleźliście wśród tych książek coś dla siebie? Recenzje dwóch ostatnich pozycji z listy już są, reszty spodziewajcie się wkrótce. 

9 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa ,,Francuskiego szpiega" . Cudny stosik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle, nieźle, widzę, że koleżanka się rozkręca:) ja dla siebie bym PWN podkradła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również bym podkradł wydawnictwo PWNu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy stosik, będzie co czytać w zimne wieczory :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Same pyszności - każda z tych książek byłaby mile widziana w moim domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maja i Jan Łozińscy W przedwojennej Polsce. Życie codzienne i niecodzienne :) ciekawe, ciekawe.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zycze milej lektury w te jesienne wieczory :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...