piątek, 21 grudnia 2012

Chwalę się

Wczoraj pisałam o przesyłce, którą otrzymałam od Wydawnictwa Harlequin/Mira. Dziś w skrzynce czekała na mnie inna niespodzianka. Dyrektor Gminnej Biblioteki Publicznej w Czudcu przesłała mi przepiękną kartkę z życzeniami oraz najnowszy numer Kwartalnika Czudeckiego. Numer dla mnie wyjątkowy, bo znajdują się w nim nie tylko kolejne artykuły mojego autorstwa (które pojawiają się w tym periodyku od początku tego roku). Po raz pierwszy moje nazwisko zostało wymienione w stopce redakcyjnej w dziale stali współpracownicy.




A kartka z życzeniami wygląda tak:


Zdjęć artykułów tu nie zamieszczam, bo można je zobaczyć w zakładce Moje publikacje.


11 komentarzy:

  1. Gratuluję!!! Fajny prezent na Święta dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! I lecę poczytać Twoje teksty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!
    Bardzo ładna kartka. Śliczna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! To prawdziwa radość dla Ciebie i wspaniały prezent na Boże Narodzenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję serdecznie stałej współpracy. Bardzo sympatyczny prezent redakcja Ci uczyniła, a kartka prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo, tak trzymaj:) zawsze mówię, że trzeba próbować, to w końcu się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam wszystkim za gratulacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW. Świetny prezent na święta! ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...