czwartek, 20 grudnia 2012

Miły gest Wydawnictwa Harlequin/Mira


Dziś znalazłam w skrzynce przesyłkę od Wydawnictwa Harlequin/Mira, z którym współpracę nawiązałam latem. Oprócz kartki z życzeniami jest jeszcze widoczna na zdjęciu śnieżynka (na pewno ucieszy ona moje dziecko).

Zdaję sobie sprawę, że Wydawnictwo wysłało takich życzeń setki. Wiem, że nie jestem jakimś wyjątkowym współpracownikiem czy czytelnikiem  dla nich, ale jednak poczułam się w pewien sposób wyróżniona. Chciałam pochwalić w tym miejscu Wydawnictwo za skorzystanie z tradycyjnej formy wysyłania życzeń (choć te mailowe też mnie cieszą, to jednak najbardziej lubię otrzymywać prawdziwe kartki, które potem mogę postawić sobie pod choinką). Wiadomo, że nie ma co porównywać tych życzeń z otrzymanymi od moich bliskich, jednak moim zdaniem ich wysłanie to bardzo miły gest.

Dziękuję!

P.S. Chciałam jeszcze pochwalić się książką Bluszcz prowincjonalny z autografem Renaty Kosin, ale zrobię to w kolejnym poście. Postanowiłam całą osobną notkę poświęcić moim książkom z dedykacjami autorów.



6 komentarzy:

  1. Nie mogę doczekać się zatem następnej notki.
    A co do prezentu, to faktycznie bardzo miły gest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie współpracuję z tym wydawnictwem, ale to bardzo ładnie z ich strony. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak księżniczki siostry, a obraz przedstawia mnie :P
    Ciocia malowała.
    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miło jest otrzymać taką kartkę i drobny upominek - podoba mi się to;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...