poniedziałek, 10 grudnia 2012

Pół roku Czytelniczego zacisza

Przed chwilą dotarło do mnie, że dziś mój blog kończy pół roku. Nie jest to może jakiś długi staż, ale biorąc pod uwagę, że wiele blogów zostaje porzuconych po kilku tygodniach, jest już jakimś osiągnięciem.

Nie lubię statystyk, ale dziś zrobię wyjątek. Przez ten czas napisałam 79 postów (ten jest postem nr 80). Moją stronę do obserwowanych dodało 127 osób, a 160 polubiło ją na facebooku. Do zaproponowanego przeze mnie wyzwania dołączyło 11 blogerów.

Cieszę się, że do mnie zaglądacie. Gdyby nie Wy, nie umieszczałabym z taką chęcią nowych wpisów. Dziękuję, że jesteście! :)

"Cisza" (J. Tissot)

18 komentarzy:

  1. Gratuluję półrocza :) życzę następnych owocnych blogowych rocznic. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wytrwałości :) ja trochę krócej, bo 4 miesiące bloguję, ale to też już nieźle ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby dalej miło Ci się blogowało :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i cieszę się, że jesteś. Choć nie mam teraz wiele czasu na czytanie to, twoje recenzje są tak piękne i wyczerpujące, że pozwalają poznać niektóre książki tak jakby się je czytało. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę kolejnych rocznic:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Pół roku to całkiem `sporo czasu. Życzę wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga. Obyśmy mogli świętować z Tobą roczek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam wszystkim za gratulacje. :)

    @Na Zielonym Wzgórzu, nie wiem, czy akurat to, że po przeczytaniu niektórych moich recenzji czytelnik ma wrażenie, iż przeczytał książkę, to coś dobrego. Teksty tego typu mają zachęcić do sięgnięcia po książkę, a nie ją zastąpić. Ale dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dorotko wielkie gratulacje dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elvisko, wszystkiego najlepszego z okazji pół-urodzin bloga :) Jak na razie pięknie Ci się rozwija, widać, że ładujesz w niego dużo pracy. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz dziękuję za miłe słowa. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...