poniedziałek, 24 grudnia 2012

Wyniki konkursu + życzenia

Dziękuję wszystkim uczestnikom za wzięcie udziału w konkursie i udzielenie odpowiedzi na pytanie: Którą spośród nieżyjących sławnych osób chciałbyś/chciałabyś poznać i dlaczego? Zdaję sobie sprawę, że tego typu zabawy mają mniejszą popularność od typowych rozdawajek, bo nie wystarczy tylko napisać zgłaszam się, trzeba poświęcić choć kilka minut na sklecenie paru zdań, a nie zawsze na to jest czas lub ochota (piszę to z własnego doświadczenia, obecnie nie biorę udziału w żadnym konkursie blogowym). 

Każdą z odpowiedzi przeczytałam z uwagą i zainteresowaniem. Bardzo trudno było mi wybrać tę zwycięską. Najchętniej nagrodziłabym wszystkie. Nie chciałam jakiejś odpowiedzi postawić wyżej, bo np. osobę, która ją udzieliła, znam jakoś bliżej (cały czas mam na myśli świat Internetu, ale wiadomo, że na czyjś blog się zagląda częściej, na inny rzadziej, kogoś znów znam z jakiegoś portalu, forum itp.).

Nie przedłużając, wygrywa następująca wypowiedź:


Chciałabym spotkać się z dwoma osobami, którymi jestem zafascynowana - Zbigniewem Cybulskim i Edwardem Stachurą. 
Tego pierwszego spytałabym o lata spędzone w Krakowie (skończył tamtejsze PWST) - czy miał swoje ulubione miejsce w tym mieście, co w ogóle o nim myślał. Zadałabym mu tez pytanie o pracę w Bim-Bom. I o pracę nad "Popiołem i diamentem". 
Edwarda Stachurę poprosiłabym o zaśpiewanie jednej z jego piosenek i opowiedzenie o pobycie w Grochowicach, gdzie przygotowywał się do pisania "Siekierezady".
Chociaż nie wiem, czy byłabym w stanie zapytać ich o cokolwiek...pewnie ich obecność onieśmieliłaby mnie do tego stopnia, że ciężko byłoby mi sformułować poprawnie zdanie;)


Azumi, czekam na maila z Twoim adresem i oczywiście z tytułem wybranej książki (Ładny gips! Mai Kotarskiej lub Peplum Amélie Nothomb). Książkę wyślę po 1 stycznia (o ile do tego czasu otrzymam potrzebne mi do tego dane - czekam na nie dwa tygodnie).

Korzystając z okazji życzę wszystkim zaglądającym do Czytelniczego zacisza radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku!


źródło

16 komentarzy:

  1. Elviska spokojnych Świąt i oby 2013 rok był dla Ciebie o wiele lepszy od tego mijającego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem mile zaskoczona...dziękuję bardzo!;)
    Zdrowych, wesołych, pięknych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za żtczenia! Tobie również życzę pogodnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia w otoczeniu Najbliższych!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Azumi i również życzę rodzinnych świąt. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Spokojnych świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!

    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, świetny prezent na święta :)
    Wesołych Świąt dla Ciebie również!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zwyciężczyni gratuluję, a Tobie Elvisko życzę pięknych, rodzinnych Świąt oraz wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla zwyciężczyni :)
    Wszystkiego co najlepsze w te święta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję ;)

    Wesołych Świąt i bogatego Gwiazdora ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Azumi wygranej a Tobie z okazji świąt życzę wiele
    radości , ciepła i uśmiechu :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych, spokojnych Świąt w rodzinnym gronie, samej radości i sukcesów w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuję Wam za wszystkie życzenia, oby się spełniły! :) A Azumi jeszcze raz gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...