niedziela, 13 stycznia 2013

200 fanów na moje 29. urodziny :)

Jesienią ubiegłego roku pomyślałam sobie, że fajnie by było, gdybym do dnia swoich 29. urodzin, które przypadają 16 stycznia, uzbierała dla swojego bloga 200 obserwatorów lub tyle samo fanów na Facebooku oraz znalazła nową pracę. Wszystkie te plany wydawały mi się mało realne do spełnienia w tak krótkim czasie.

Pracy na razie nadal nie mam i raczej mało prawdopodobne jest, bym znalazła ją w ciągu pozostałych do moich urodzin trzech dni, obserwatorów też tylu nie zdobędę, ale zauważyłam, że brakuje mi dosłownie kilku polubień na Facebooku do osiągnięcia tej wymarzonej liczby 200. Dlatego właśnie zdecydowałam się o tym napisać, inaczej nawet bym się nie wygłupiała. Do niczego Was nie zmuszam, pewnie z czasem tę ilość fanów mój blog zdobędzie i tak, ale fajnie byłoby to osiągnąć w najbliższych dniach. Przynajmniej to małe marzenie by mi się spełniło, bo z pracą tak łatwo już nie będzie.

Jak myślicie, uda się? :)

źródło

Dodane 14.01.:
UDAŁO SIĘ!! DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM!! :))))

20 komentarzy:

  1. na pewno się uda ;-) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, że się uda. Wszystkiego najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie pomogę w spełnieniu tego marzenia, jak mój szanowny Facebook się wreszcie naprawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja też miałam kilka dni temu problemy z Facebookiem. :(

      Usuń
  4. I ja trzymam kciuki - szczególnie za znalezienie pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kciuki, mam nadzieję, że i pracę w końcu znajdę...

      Usuń
  5. Trzymam kciuki aby udało Ci się z Twoimi planami, a zwłaszcza ze znalezieniem pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trzymasz kciuki za moje plany, a szczególnie za znalezienie pracy, może w końcu się to uda...

      Usuń
  6. Najważniejsze, to pozytywne nastawienie, także trzymam kciuki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozytywne nastawienie jest bardzo ważne. Niestety, ostatnio coraz częściej mnie ono opuszcza, ale oby do przodu! :)

      Usuń
  7. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze z okazji nadchodzących urodzin , znalezienia pracy i duzo pozytywnej energii .
    ps.Niestety na Facebooku konta nie posiadam ale będę Ci mocno kibicować aby się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiłe życzenia i kibicowanie. Pozdrowienia! :)

      Usuń
  8. Pewnie że się uda! Trzymam kciuki za pracę:) Widzę, że my równolatki:) Wszystkiego najlepszego! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kciuki w sprawie pracy i za życzenia. :)

      Usuń
  9. Widzę, że już się udało;) Gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest nawet o trzech fanów więcej! :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...