czwartek, 24 stycznia 2013

Głosowanie na Blog Roku 2012 trwa


Od kilku godzin trwa głosowanie na Blog Roku 2012. Z tej okazji na wielu blogach pojawiły się już informacje podobne do tej, którą teraz dzielę się z Wami.

Tak jak napisałam kilka godzin temu na fanpage'u Czytelniczego zacisza, nie spodziewam się wielu smsów, gdyż mój blog ma dopiero trochę ponad pół roku, a i jakoś specjalnie nie wyróżnia się na tle innych blogów czytelniczych. Poza tym nie mam przekonania do zbyt mocnego namawiania do ludzi (np. znajomych) do głosowania, bo w końcu to nie jakieś tam kliknięcie lajka, a sms, który kosztuje.* Po prostu informuję Was o tym fakcie. Jeśli ktoś ze stałych czytelników mojego bloga uważa, że zasługuje on na jego głos, może wysłać sms o treści E00298 na numer 7122. :) Głosowanie trwa do 31.01. do godziny 12:00.

*dochody z głosowania idą na cele charytatywne

8 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia. ;) Ja też startuję, ale w kategorii Teen i też nie spodziewać się zbyt wielu sms-ów na mnie, ale zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Informacje o głosowaniu są już niestety nie tylko na blogach, ale też na forach internetowych, na stronach do wymiany głosów takich jak http://hellbuzz.pl/ i wszędzie gdzie się da. Nie wiem, ale moim zdaniem trudno nazywać "blogiem roku" blog, który ma po prostu najhojniejszych czytelników albo którego autor ma najwięcej samozaparcia, żeby zbierać smsy po ludziach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, a ja się czaiłam ze zwykłą informacją na blogu (nie prośbą nawet), bo po pierwsze wydawało mi się to nie w porządku wobec ludzi (namawianie na wydanie kasy), po drugie - nie do końca ok wobec innych blogów. A tu takie rzeczy, łącznie z wymianą głosów...

      Usuń
  3. aaa... uf zdążyłam ^^ a ja bym bardzo się cieszyła jakbyś wygrała! zasłużyłaś na to; piszesz naprawdę świetnie i z pasją, to się powinno nagradzać! Trzymam kciuki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Wygrać na pewno nie wygram, ale cieszy mnie, że ktoś głosuje na mój blog. :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...