niedziela, 20 stycznia 2013

Rok Juliana Tuwima - wyniki konkursu z Wydawnictwem Iskry

Portret Tuwima autorstwa Witkacego
(źródło: Wikipedia)

WYNIKI KONKURSU!!

Kilka dni temu na moim blogu pojawił się konkurs z okazji ogłoszenia roku 2013 Rokiem Juliana Tuwima. Dla przypomnienia podaję pytania:

1. Wymień przynajmniej cztery pseudonimy, którymi posługiwał się Tuwim.
2. Jak wabił się ukochany pies Tuwima?

Nadszedł czas ogłoszenia wyników. Ufundowane przez Wydawnictwo Iskry nagrody otrzymują:



Justyna J. z Kątów Opolskich
Małgorzata G. z Białegostoku
Paweł Sz. z Wrocławia

Wysłałam już informacje o zwycięstwie na Państwa adresy mailowe, proszę o poinformowanie mnie, którą z proponowanych nagród ma przesłać Wydawnictwo (czekam do 22.01. do godziny 20:00), przypominam tytuły:
a) Julian Tuwim, Antoni Słonimski "W oparach absurdu"
b) Julian Tuwim "Cyganka"
c) Julian Tuwim "Nalej mi wina!"
d) Julian Tuwim "Cicer cum caule, czyli groch z kapustą"

Trochę wyjaśnień, bo jak zwykle lubię mieć wszystko wytłumaczone:
1. Postanowiłam dokładnie trzymać się regulaminu, dlatego nie uznałam odpowiedzi, w których nie podano adresu do wysyłki. Wiem, że i tak adres mógłby zostać dosłany, bo zwycięzca będzie musiał podać tytuł wybranej przez siebie książki, ale skoro już takie zasady padły w regulaminie, zgodnie z tym wiadomości mailowe zawierające jedynie odpowiedzi na pytania oraz samo imię i nazwisko bądź nick nie spełniły podanych warunków:
Aby wziąć udział w konkursie, należy na adres dorota_partyka@wp.pl wysłać:
a) poprawne odpowiedzi
b) pełne dane do wysyłki w razie wygranej
2. W odpowiedzi na pytanie nr 1 zdarzało się podanie dwuczłonowego pseudonimu autora jako dwóch osobnych, czego też niestety nie mogłam uznać.
3. Za poprawną odpowiedź na pytanie nr 2 uznałam jedną formę psiego imienia, mianowicie Dżońcio (dokładnie tak zapisaną), bowiem to właśnie ona jest obecna w znanych mi opracowaniach na temat poety, a przede wszystkim w wierszu pt. "Dżońcio" jego autorstwa.

GRATULACJE DLA ZWYCIĘZCÓW!



8 komentarzy:

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...