środa, 2 stycznia 2013

Zaległy stos grudniowy

Dziś uzmysłowiłam sobie, że nie chwaliłam się jeszcze książkami, które zdobyłam w grudniu. Oto one.


Od góry:
1. Mira Zimińska-Sygietyńska Nie żyłam samotnie - zakup własny
2. Tadeusz Wittlin Ostatnia cyganeria - zakup własny
3. Renata Kosin Bluszcz prowincjonalny (z dedykacją) - wygrana na stronie facebookowej Autorki
4. Piotr Gibowski Asymetria. Rosyjska ruletka (z dedykacją) - przekazana do recenzji przez Autora
5. Jane Maas Mad Women - od Wydawnictwa Esprit [RECENZJA]
6. Franziska Gehm Rodzina Pompadauz. Purkająca świnia z obwisłym brzuchem - od Wydawnictwa Dreams
7. Bertram & Schulmeyer Coolman i ja - od Wydawnictwa Dreams
8. Dariusz Rekosz Detektywów para - Jacek i Barbara. Żółta walizka - od Wydawnictwa Dreams
9. Dariusz Rekosz Detektywów para - Jacek i Barbara. Tajemnicza szafa - od Wydawnictwa Dreams
10. Urszula Kozłowska Jak jeżyk z jerzykiem odkryli Afrykę - od Wydawnictwa Dreams
11. Lidia Miś Odwiedzając czarownice (z dedykacją) - zakup własny na spotkaniu autorskim [RECENZJA]
12. Andrzej Żak Wyspa baśni - od Wydawnictwa Dreams
13. Małgorzata Gutowska-Adamczyk, Marta Orzeszyna Paryż miasto sztuki i miłości w czasach belle époque - od Wydawnictwa Naukowego PWN [RECENZJA]
14. Isabel Abedi Alberta szuka miłości - od Wydawnictwa Dreams [RECENZJA]


Cztery z nich zostały zrecenzowane w grudniu. Obecnie czytam Asymetrię, a Karolinka słuchała dziś Wyspy baśni, tak więc recenzji tych dwóch książek możecie się spodziewać w ciągu najbliższych dni.

Które z książek przeze mnie tutaj zaprezentowanych zainteresowały Was najbardziej? Są takie? A może którąś z nich już czytaliście i podzielicie się króciutką opinią w komentarzu?

11 komentarzy:

  1. Ja czekam na recenzję książki o Sygietyńskiej - postać kultowa w niektórych kręgach, a dla mnie czysta, żywa historia i piękna opowieść.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno ciekawi mnie ogromnie Mira Zimińska-Sygietyńska , natomiast intryguje mnie ta świnka z obwisłym brzuchem w tytule - a raczej ten wielce oryginalny tytuł:) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, co do tej drugiej, to ten tytuł i mnie intryguje. Postaram się przeczytać i zrecenzować tę książkę jak najszybciej. :)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa tej "Asymetrii". ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym przeczytała z Twojego stosiku "Bluszcz prowincjonalny", bo brzmi naprawdę ciekawie, a i recenzje dobre. ;)
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluszcz prowincjonalny to brzmi sielankowo, jestem ciekawa tej pozycji. Lubię bajki więc czekam na recenzje Odwiedzając czarownice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książkę "Odwiedzając czarownice" zrecenzowałam w tamtym miesiącu. Pododawałam do spisu linki do recenzji książek już przeze mnie przeczytanych. Możesz zajrzeć do linku. :)

      Usuń
  6. "Bluszcz prowincjonalny" bardzo chętnie bym przeczytała, jak i książeczki z wyd.Dreams.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci zdobyczy nr 13 :)) Życzę przyjemnej lektury i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnej książki nie czytałam. Zainteresował mnie "Paryż...", ale o tym wspominałam już pod odpowiednim postem;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainteresowało mnie kilka pozycji, w tym: Paryż..., Bluszcz prowincjonalny, ale chyba najbardziej Asymetria.

    Pozdrawiam
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...