piątek, 22 lutego 2013

Cuda się zdarzają, czyli...

źródło: http://www.smscs.com

...


... MAM PRACĘ!

W czasach, gdy ciągle słyszy się słowa "dziś masz pracę, jutro nie", ja mogę powiedzieć inaczej: "wczoraj nie miałam pracy, dziś ją mam"! 


Staram się przede wszystkim patrzeć na zalety, a praca ta ma ich naprawdę wiele! Mogę więc pracować zdalnie z domu, oczywiście po odprowadzeniu dziecka do przedszkola. Polega ona na pisaniu tekstów (a takiej przecież m.in. szukałam) na strony dotyczące wystroju wnętrz, mebli itd., więc przy okazji mogę się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy. Firmę tę znam, więc wiem, że nie będzie problemów z wypłatą wynagrodzenia, z dogadaniem się w wielu sprawach. Stresu zero, moje pierwsze artykuły zostały ocenione bardzo dobrze. A że umowa zlecenie? Wiele osób tak pracuje. Nie można mieć wszystkiego, szczególnie w dzisiejszych, trudnych czasach. Zapowiada się praca na wiele miesięcy, więc przez ten czas mogę wreszcie spać spokojnie i nie dołować się. Chyba tego było mi do szczęścia potrzeba. Ktoś powie, że zdrowie, miłość są ważniejsze. Jasne, że są, ale gdy się je ma, a pracy brak, gdy wysyła się dziesiątki CV praktycznie w próżnię, gdy przestaje się już wierzyć, że coś się pod tym względem zmieni, wtedy naprawdę można się załamać. 

Wracam zatem do pracy, miłego dnia dla wszystkich!

22 komentarze:

  1. wiem doskonale o czym mówisz, siedzę w domu kilka ładnych lat i także szukam wytrwale zajęcia, choćby za parę zł, właśnie takiego zdalnego, związanego z pisaniem, niestety do mnie szczęście jeszcze się nie uśmiechnęło, ale cieszę się, ze tobie się powiodło, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem doskonale, sama szukam na dorobienie pracy zdalnej, na razie bezskutecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca zdalna moim zdaniem to dla kobiety młodej idealna rzecz, byleby jeszcze była stała i w miarę dobrze płatna. Cieszę się razem z Tobą. Gdyby moja córa coś takiego znalazła byłoby super.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam stałą pracę gospodyni domowej- na razie mi państwo płaci, a zobaczymy jak długo tak będzie, czy nie braknie im pieniędzy, skoro je tak wydają, jak wydają o czym słychać, a później na brak im na wszystko co się wiąże ze zwykłym szarym człowiekiem.)

      Usuń
  4. Gratulacje :) Sama pracuję na zlecenie i bardzo mi to odpowiada, nie zamierzam tego próbować zmieniać przez najbliższe kilka lat :) Dla mnie minus jest jeden - nikt mi nie płaci za macierzyński ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję:) Taka praca to również moje marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję z całego serca.
    Ps. Praca zdalna ma swoje uroki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluje! ciesze sie bardzo razem z Toba! Mam nadzieje, ze przyniesie Ci sporo satysfakcji, a i zadowoli Cie finansowo1

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ... wiem co to znaczy szukać pracy, jak jeździłam do Rzeszowa szukać, to na rozmowach słyszałam, że daleko (bo mam 45 kilometrów do Rzeszowa), małe dzieci itd ... szkoda słów ... naprawdę Ci gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak sobie własnie pomyślałam, jak zobaczyłam tytuł, że wreszcie Ci się udało. :)
    Cieszę się ogromnie, gratuluję i mam nadzieję, że będziesz z tego miała i pieniądze, i frajdę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, nic tak nie podnosi na duchu na ciekawa praca za godziwe wynagrodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i cieszę się razem z Tobą!!! W dzisiejszych czasach to naprawdę duże osiągnięcie i masz powody do zadowolenia! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę satysfakcji z pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo Ci gratuluję, to naprawdę wielka rzecz :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :) Na pewno odetchniesz psychicznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Wam wszystkim za gratulacje i miłe słowa. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...