poniedziałek, 18 lutego 2013

Rzeszów: Saletyni zapraszają na czytanie książki "Apolejka i jej osiołek"


W najbliższy wtorek, 19 lutego 2013 r. o godz. 18:00, w sali Cztery Jabłka działającej przy parafii MB Saletyńskiej (Rzeszów, ul. Dąbrowskiego 71) odbędzie się kolejne z rzędu głośne czytanie. Dwóch pediatrów przeczyta dzieciom książkę Apolejka i jej osiołek Marii Krüger.

Jak już pisałam w jednej z notek na blogu, spotkanie takie organizowane jest w każdy trzeci wtorek miesiąca. Dowiedziałam się o tym niedawno, więc jutro moja córeczka będzie w nim uczestniczyć po raz pierwszy. Oczywiście napiszę krótką relację z tego wydarzenia, a jeśli nam się spodoba, będziemy tam stałymi gośćmi. 


Więcej informacji:

4 komentarze:

  1. Miałam tę bajkę jako dziecko na płycie winylowej. Nie lubiłam jej, z tego co pamiętam chyba dość smutna była.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tej bajki nigdy nie czytałam, więc nie mam na jej temat zdania. Marię Krüger znam z "Godziny pąsowej róży" oraz "Karolci". Zobaczymy, czy Karo będzie odpowiadać.

      Usuń
  2. Świetna akcja, szkoda że w naszym mieście nic takiego nie zauważyłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam, że dostałam tę bajkę w nagrodę, w skzole podstawowej. Chyba na zakończenie roku albo z okazji jakiegoś konkursu. Ale nawet bnie pamiętam, czy mi się podobała. ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...