poniedziałek, 4 lutego 2013

Warszawa: ŻIH i PWN zapraszają na spotkanie z Władysławem Bartoszewskim

Władysław Bartoszewski (źródło: Wikipedia)

Żydowski Instytut Historyczny im. Emanuela Ringelbluma i Wydawnictwo Naukowe PWN zapraszają na spotkanie autorskie z ministrem Władysławem Bartoszewskim. Odbędzie się ono 7 lutego 2013 r. o godz. 18:00 przy pl. Bankowym 2 (ŻIH, sala w Błękitnym Wieżowcu) w Warszawie. Spotkanie poświęcone będzie jego najnowszej książce O Żegocie. Relacja poufna sprzed pół wieku.


Nikomu chyba nie muszę przedstawiać tego wybitnego polityka, pisarza, dziennikarza i historyka. Tematyka żydowska bardzo mnie interesuje, ludności tej poświęciłam rozdział mojej pracy magisterskiej oraz artykuły opublikowane w Kwartalniku Czudeckim. Z tego też względu z ogromną radością przyjęłam informację o ukazaniu się tejże książki. Obecnie jestem w trakcie jej czytania. Bardzo żałuję, że nie mogę sobie pozwolić na wyjazd do Warszawy. Piszę o tym, bo może akurat któregoś z czytelników zainteresuje ta informacja. Myślę, że naprawdę warto wybrać się na to spotkanie.

Źródło: Co nowego w PWN


Źródła: 

1 komentarz:

  1. niesamowity człowiek, skąd on bierze siłę do życia?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...