wtorek, 9 kwietnia 2013

Rzeszów: "Zajączek z rozbitego lusterka" w sali Cztery Jabłka


Dnia 16 kwietnia 2013 r. o godz. 18:00 w sali Cztery Jabłka odbędzie się kolejne głośne czytanie. Tym razem dr Artur Bijoś przeczyta książkę "Zajączek z rozbitego lusterka" Heleny Behlerowej.

Jeżeli nic nie pokrzyżuje nam planów, na pewno i tym razem się tam wybierzemy. Powoli staje się to naszą comiesięczną tradycją. Byłyśmy tam z córeczką już dwa razy. O marcowym głośnym czytaniu informowałam tylko na facebooku, teraz powracam do pisania postów na blogu, może dzięki temu dotrze to do większej ilości osób.

Przypominam, że głośne czytanie, które połączone jest z innymi atrakcjami (teatrzyk, rozmowa na temat przeczytanej historii, badanie przyniesionych przez dzieci pluszaków przez lekarza) odbywa się w każdy trzeci wtorek miesiąca przy ul. Dąbrowskiego 71 w Rzeszowie. Jest to ten sam budynek, w którym znajduje się widziana od ulicy księgarnia Saletina.

6 komentarzy:


  1. Wspomnienia mnie ogarnęły gdy zobaczyłam tę książeczkę. To była jedna z moich ulubionych, gdy miałam kilka lat:) Akcja super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja darzę tę książkę szczególnym sentymentem. Nie miałam jej na własność, ale kilka razy wypożyczałam z biblioteki. Miała właśnie taką okładkę, jaką umieściłam w notce. Jakiś czas temu kupiłam właśnie taki egzemplarz mojej córce (no i sobie też ;P).

      Usuń
  2. "Zajączek z ..." czytaliśmy, bardzo fajna, ach zazdroszczę Ci takich fajnych akcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka też zna już tę książeczkę. :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...