czwartek, 11 kwietnia 2013

Top 10: ulubione gwiazdy kina


Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. 
źródło: kreatywa.net

W akcji zaproponowanej przez Futbolową biorę udział po raz pierwszy. Pomysł na wybranie dziesięciu ulubionych gwiazd kina bardzo mi się spodobał, choć i przysporzył trudności. Postanowiłam zaprezentować pięć kobiet i pięciu mężczyzn. Wybór nie był łatwy. Ciągle mam wrażenie, że kogoś pominęłam, ale już nie będę kombinować. W końcu liczy się to, co przyjdzie do głowy jako pierwsze. :) Wiadomo przecież, że ulubionych aktorów mam więcej niż dziesięciu. Zdjęcia powiększają się po kliknięciu.


Aktorzy (imiona w kolejności alfabetycznej)

1. Elvis Presley (grał w filmach, więc się liczy :) )
2. Eugeniusz Bodo
3. James Dean
4. Johnny Depp
5. Zbigniew Rakowiecki

Aktorki (kolejność j.w.)

1. Ann Margret
2. Helena Grossówna
3. Jadwiga Smosarska
4. Marilyn Monroe
5. Marlena Dietrich

16 komentarzy:

  1. Johnny Deep i Marylin Monroe uwielbiam! Deepa za filmy Burtona i Piratów z Karaibów. Marylin najbardziej lubię za Jak poślubić milionera i Przystanek autobusowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię te filmy. :) Z Marilyn Monroe widziałam większość jeszcze w podstawówce, w pamięć zapadły mi (poza wymienionymi) jeszcze "Niagara", "Małpia kuracja", "Mężczyźni wolą blondynki", "Pół żartem, pół serio".

      Usuń
  2. Piękny zestaw - klasa sama w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Johnego też bardzo lubię, reszta to już nie moje pokolenie, choć oglądałam kiedyś stare filmy i bardzo mi się podobały. Ja bardzo lubię polskich aktorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pokolenie też to nie jest, ale zawsze byłam pod tym względem inna. :D

      Usuń
  4. O, ja też lubię Marilyn. Oglądałam z nią ,,Pół żartem, pół serio" i ,,Jak poślubić milionera". Oba filmy bardzo mi się podobały, ale ten drugi był lepszy, więc polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba filmy bardzo mi się podobały, kiedyś miałam je nawet nagrane na kasetę video. :)

      Usuń
  5. Johnny Depp - oj tak... :) Popieram wybór! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co zdążyłam zauważyć, Depp jest w większości rankingów. :) Nawet do mojego się załapał. ;D

      Usuń
  6. Faktycznie, wybór nietypowy. Powinnam się wstydzić, że na widok niektórych aktorów nie przychodzi mi na myśl żaden tytuł filmu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty. ;) Ja mam po prostu dość nietypowy gust. Nie znam za to wielu współczesnych aktorów. No, może nazwiska kojarzę, ale z przypisaniem ich do jakiegoś filmu byłoby już gorzej, więc może to ja powinnam się wstydzić. ;)

      Usuń
  7. Łał, same legendy, niesamowite zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak się składa, że mam słabość do starych filmów. ;) Choć nie tylko takie lubię.

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...