czwartek, 23 maja 2013

Autorki uwalniają swoje książki!

źródło: blog.educastur.es

Ostatnio dołączyłam do dwóch ciekawych akcji. Polskie pisarki, Karolina Wilczyńska i Anna Rybkowska, postanowiły udostępnić czytelnikom swoje książki. Wy też możecie poznać losy bohaterów powieści pt. Anielski kokon i Odszedł ode mnie. Wystarczy tylko spełnić kilka prostych warunków.


Nie jest to moja pierwsza przygoda czytaniem wędrującej po Polsce książki. W tamtym roku wzięłam udział w akcji Książka idzie w świat zorganizowanej przez Piumę z bloga Pełna Chatka. Dzięki niej miałam okazję przeczytać i zrecenzować powieść Mimo wszystko Wiktoria Renaty Kosin. Dlatego też z chęcią dołączyłam najpierw do facebookowego wydarzenia stworzonego przez Karolinę Wilczyńską, a następnie do akcji zaproponowanej przez Annę Rybkowską. Oddaję głos Autorkom:

"Anielski kokon" rusza w świat (źródło)

Od jednej z Czytelniczek otrzymałam piękne zdjęcie „Anielskiego kokonu” w anielskim otoczeniu. I… wpadłam na pewien pomysł. Chciałabym, żeby moja powieść „zwiedziła” wiele anielskich miejsc, więc postanowiłam uwolnić jeden egzemplarz. Od dziś „Anielski kokon” rusza w Polskę, a może nawet w świat!
Tak, Ty także możesz poznać losy Olgi i to prawie za darmo. Dlaczego: prawie? Bo kosztować Cię to będzie tyle, ile wysyłka powieści do kolejnej osoby. Ale, ale… żeby nie było zbyt łatwo, trzeba też spełnić kilka warunków. Jestem pewna, że warto, bo oprócz lektury można wygrać upominek – niespodziankę! Poniżej regulamin akcji.
Regulamin akcji „Anielski kokon rusza w świat!”
1. Uczestnik/czka akcji jest zobowiązuje się do:
a/ polubienia profilu autorki na Facebooku: http://www.facebook.com/pages/Karolina-Wilczyńska-autorka/205858452805864
b/dokonania zgłoszenia do akcji poprzez deklarację wzięcia udziały w wydarzeniu „Anielski kokon rusza w świat”
c/wysłania do autorki prywatnej wiadomości z podaniem adresu do wysyłki książki oraz z formułą „Zapoznałem/am się z Regulaminem akcji „Anielski kokon rusza w świat” i akceptuję go”
d/przeczytania książki w terminie nie dłuższym niż 14 dni od jej otrzymania /wskazany jak najkrótszy – inni czekają /
e/zrobienia fotografii książki w miejscu „anielskim” (z aniołem w nazwie, wizerunkiem anioła itp.) i przesłanie jej do autorki na adres e-mail list@karolinawilczynska.eu
e/wysłania książki na adres osoby wskazanej przez autorkę
f/ napisania w formie posta na profilu autorki i na stronie wydarzenia krótkiej notki o wrażeniach po lekturze
2. Uczestnik/czka wyraża zgodę na podanie jego/jej adresu kolejnej osobie na liście uczestników oraz bezpłatnego umieszczenia przesłanego zdjęcia na profilu autorki, stronie wydarzenia oraz stronie www autorki.
3. W przypadku zniszczenia bądź zagubienia egzemplarza Uczestnik/czka, w którego/ej był posiadaniu jest zobowiązany/a do zakupienia kolejnego egzemplarza
4. Po każdorazowym zebraniu 25 zdjęć autorka zorganizuje głosowanie na najpiękniejsze, najbardziej anielskie zdjęcie. Autor/ka zwycięskiej fotografii zostanie nagrodzona niespodzianką.
A najprościej mówiąc: zgłaszacie się, otrzymujecie książkę, czytacie, robicie anielskie zdjęcie i posyłacie książkę dalej
Proszę, zaproście znajomych do udziału w akcji, niech „Anielski kokon” zwiedzi jak najwięcej anielskich miejsc!

AKTUALIZACJA (informacja dla osób, które nie posiadają konta na Facebooku):
Jak możecie zobaczyć w komentarzach, odezwała się do mnie autorka Anielskiego kokonu. Pozwolę sobie skopiować tutaj wpis p. Karoliny Wilczyńskiej:
Moja akcja została ogłoszona na FB i dlatego z nim związana. Jednak chętne osoby nie posiadające konta na tym portalu proszę o kontakt za pośrednictwem poczty internetowej (mój adres: list@karolinawilczynska.eu). Wymagania nie są ogromne - krótka refleksja po lekturze i zdjęcie książki z aniołem. Blogerki mogą negocjować warunki ;)



Rudowłosa odchodzi w świat... czyli uwalniam egzemplarz autorski powieści "Odszedł ode mnie" :) (źródło)

Zachęcona przykładem i pomysłem Karoliny Wilczyńskiej chciałabym zaproponować swoim czytelnikom podobną akcję, czyli wysłać na wędrówkę moją powieść „Odszedł ode mnie”. Udział oznacza akceptację warunków, podanych poniżej.
1. Należy polubić stronę powieści na Fb https://www.facebook.com/OdszedlOdeMnie
2. Wysłać swój adres i formułkę „Akceptuję warunki uczestnictwa” na adres @ autorki, podany w informacji o niej na profilu https://www.facebook.com/anna.rybkowska?v=info&ref=mf
3. Przeczytać przesłaną od poprzednika książkę,
4. Wykonać zdjęcie książki w dowolnych okolicznościach przyrody. Trwa wiosna, niebawem wakacje, myślę , że to dobra okazja do zabrania powieści na spacer albo urlop, gdzie miejsc i pomysłów nie powinno zabraknąć.
5. Zamieścić na stronie powieści https://www.facebook.com/OdszedlOdeMnie zdjęcie i swoje wrażenia z lektury.
6. Wysłać powieść kolejnej osobie, na podany przez autorkę adres.
7. W przypadku zniszczenia lub zagubienia czytelnik któremu przytrafiło się to zobowiązuje się do dobrowolnego zakupienia nowego egzemplarza.
8. Całością dowodzi autorka, do jej wiadomości pozostają adresy i kolejność zgłoszeń. Utrzymujemy kontakt na Facebooku.

Może i Wy weźmiecie udział w tych akcjach? Gorąco Was do tego zachęcam!


13 komentarzy:

  1. Świetna akcja:) Bardzo chciałabym przeczytać obydwie książki. Problem jedynie tkwi w tym, że nie korzystam z facebooka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Karolina zadecydowała, że osoby, które nie posiadają konta, mogą zrobić zdjęcie książki z aniołem w tle oraz napisać krótką opinię. :) To wszystko. :)

      Usuń
  2. Przyznam, że wymagania dość spore. Szkoda też, że głównym warunkiem jest posiadanie konta na fb. Akcja fajna, ale jednak nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. J.w. - zgodnie z tym, co napisała jedna z Autorek w komentarzu pod wpisem, w akcji mogą brać też osoby, które nie udzielają się na Facebooku. :)

      Usuń
  3. W akcji nie wezme udizału nie cuzje sie na silach :) ale fajnie, ze takie cos jest organizowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, takie akcje to fajny pomysł. :)

      Usuń
  4. Ciekawa akcja, ale nie dla mnie. Jestem namiętną kolekcjonerką książek, nie lubię się ich pozbywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można sobie kupić potem własny egzemplarz. :)

      Usuń
  5. Przede wszystkim bardzo dziękuję p. Dorocie za umieszczenie informacji na swoim blogu :) Moja akcja została ogłoszona na FB i dlatego z nim związana. Jednak chętne osoby nie posiadające konta na tym portalu proszę o kontakt za pośrednictwem poczty internetowej (mój adres: list@karolinawilczynska.eu). Wymagania nie są ogromne - krótka refleksja po lekturze i zdjęcie książki z aniołem. Blogerki mogą negocjować warunki ;) Pozdrawiam.
    Karolina Wilczyńska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Karolino, dziękuję za pozostawienie komentarza pod moim wpisem. :)

      Usuń
  6. Pragnę dodać, że akcję puszczania w obieg swoich książek prze autorów prowadzimy na Facebooku w grupie otwartej "Czytamy polskich autorów". Akcja pod tytułem "Obieg zamknięty" proponuje w tej chwili oprócz wspomnianych już książek Karoliny Wilczyńskiej i Anny Rybkowskiej również 22 inne książki różnych współczesnych polskich autorów.
    Zapraszam do udziału w akcji :)
    Oto link do wydarzenia:
    https://www.facebook.com/groups/178946242262876/doc/181878145303019/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przypomnienie o tym wydarzeniu. Należę do grupy, a jakoś wypadło mi to z głowy! :) Na pewno też za jakiś czas wezmę udział w akcji.

      Usuń
  7. ktokolwiek chciałby przeczytać moją powieść "Odszedł ode mnie" a nie ma konta na Fb,serdecznie proszę o kontakt na mój adres : anybar@wp.pl, pozdrawiam, Anna Rybkowska

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...