środa, 15 maja 2013

Mogielnica: Gminna Biblioteka Publiczna w Boguchwale zaprasza na spotkanie z Barbarą Rybałtowską


Dnia 16.05.2013 r. (czwartek) o godz. 17:00 w sali Ośrodka Kultury w Mogielnicy (gmina Boguchwała, powiat rzeszowski) będzie miało miejsce spotkanie autorskie z Barbarą Rybałtowską. Na wydarzenie zaprasza Gminna Biblioteka Publiczna w Boguchwale, filia w Mogielnicy.

Spotkanie to odbędzie się w ramach realizacji projektu Dyskusyjne Kluby Książki. Wstęp jest oczywiście wolny. I teraz zaczynam żałować, że nie posiadam zdolności bilokacji. Jutro bardzo by mi się taka umiejętność przydała. Niestety, muszę dokonać wyboru. Karolince obiecałam wizytę w Tęczowej Księgarni na głośnym czytaniu z Franklinem. 


O Autorce (źródło: lubimyczytac.pl)

Pisarka, aktorka, piosenkarka, malarka, autorka tekstów piosenek. Autorka powieści i książek biograficznych oraz sztuki muzycznej w 2 aktach pod tytułem "Próba u Poli Negri".
Działa w zarządzie ZASP-u,jest członkiem ZAIKS-u.
W latach 70-tych opublikowała wiele wywiadów z gwiazdami.
Prowadziła program Mikrofon i Pióro, którym przeprowadzała wywiady z największymi aktorami i piosenkarzami polskiej sceny.


Po więcej informacji zapraszam na stronę pisarki.

Przy okazji chciałam napisać, że Mogielnica (moja rodzinna wieś) jest naprawdę niewielka, a jak widać i tam czasem organizowane są spotkania autorskie. Wielokrotnie spotykam się z komentarzami, w których piszecie, że żałujecie, iż u Was nie odbywają się podobne wydarzenia. Wydaje mi się, że tak nie jest, niestety dość często spotkania takie nie są nagłaśniane i o wielu z nich możecie po prostu nie wiedzieć. Nie wiem, w jaki sposób można to zmienić. Trudno, żeby każdy wyszukiwał codziennie informacji na ten temat. Sama mam z tym problem. O wielu sprawach dowiaduję się od znajomych, którzy gdzieś tam przypadkowo o tym usłyszeli. Dzielą się ze mną informacjami, ponieważ wiedzą, że może mnie to zainteresować.


1 komentarz:

  1. Ależ zazdroszczę spotkania autorskiego z Panią Rybałtowską!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...