środa, 8 maja 2013

Rzeszów: Księgarnia Tęczowa zaprasza na spotkanie z Reksiem



Dnia 9.05.2013 r. (czwartek) o godz. 16:30 w Księgarni Tęczowej przy ul. Kościuszki 4 w Rzeszowie odbędzie się Czytanie na dywanie. Specjalnym gościem księgarni będzie Reksio.

Podczas spotkania dzieci będą mogły w komfortowych warunkach zapoznać się z treścią książeczki Reksio przyjaciel najmłodszych. Leśna przygoda, która ukazała się nakładem wydawnictwa Papilon. Niebywałą atrakcją będzie wizyta jej głównego bohatera, znanego zarówno dzieciom, jak i rodzicom pieska Reksia.


Na czwartkowe spotkanie zaprasza Załoga Księgarni Tęczowej: Ania, Beata, Gosia i Kasia, której dziękuję za poinformowanie mnie o tym wydarzeniu. Będziemy na pewno! Was również zachęcam, warto! Na zachętę link do zdjęć z jednego z takich spotkań.


4 komentarze:

  1. Witam Ciebie bardzo serdecznie i wiosennie.Miło i przyjemnie tu u Ciebie.Jeśli pozwolisz rozgoszczę się na dłużej.Ciebie w wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Pozdrawiam majowo i kolorowo.J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, zajrzę w wolnej chwili. :)

      Usuń
  2. Kiedy kilkanaście lat temu odwiedziłem Bielsko-Białą nie omieszkałem zwiedzić się z moimi obozowiczami (prowadziłem obóz wędrowny po Beskidzie Żywieckim!)Wytwórnie, gdzie powstawały cudowne bajki lat dziecinnych! Wielu, włącznie ze mną, kupiło sobie kasety VHS. Poruszyła mnie historia losów pana Lechosława Marszałka. Do dziś, ilekroć oglądam ukochanego Reksia, wraca do mnie tamta wstrząsająca historia...
    To wspaniałe, że w Rzeszowie rośnie pokolenie, które obcuje z Reksiem i jego przygodami. Brawooo za taką inicjatywę.
    Pozdrawiam ze słonecznej Bydgoszczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Losy pana Lechosława nie są mi zbytnio znane, muszę nadrobić! Ja również cieszę się, że są organizowane takie spotkania. Ważne, by te starsze bajkowe postacie nie były zapomniane. Moja córeczka uwielbia m.in. Reksia, Misia Uszatka. :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...