wtorek, 14 maja 2013

Rzeszów: "Księżniczka Koronka i książę Hafcik" - głośne czytanie w sali Cztery Jabłka


Dnia 21 maja 2013 r. o godz. 18:00 w czytelni Cztery Jabłka odbędzie się ostatnie przed wakacjami głośne czytanie. Tym razem dzieci zapoznają się z bohaterami książki "Księżniczka Koronka i książę Hafcik" Liliany Bardijewskiej.

Jeśli jeszcze do tej pory nie udało Wam się dotrzeć na takie spotkanie, gorąco Was do tego zachęcam! Przez najbliższe miesiące nie będzie już takiej okazji.
Moja córeczka już nie może się doczekać. Książki, którą będzie czytał dr Adam Dudek, Karolinka jeszcze nie zna, ale obie jesteśmy miłośniczkami talentu Ewy Kozyry-Pawlak, która wykonała do niej ilustracje. Zilustrowała ona też m.in. czytaną przez nas wiele razy Księżniczkę na ziarnku grochu.

Spotkanie odbędzie się tradycyjnie przy ul. Dąbrowskiego 71 w Rzeszowie (w budynku, w którym mieści się Księgarnia Saletina). Współorganizatorka wydarzenia, pani Małgorzata Dudek, obiecuje, że będzie też kukiełkowa niespodzianka.

Karolinka i ja będziemy na pewno, a Wy?

4 komentarze:

  1. Świetna inicjatywa! Szkoda, że u mnie takich niewiele. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może są podobne, ale nie każdy o tym wie? Ja o tym czytaniu dowiedziałam się od koleżanki. Dlatego też tak nagłaśniam podobne wydarzenia. Jeśli chociaż jedna osoba przyjdzie na jakieś tego typu spotkanie, będę szczęśliwa. :)

      Usuń
  2. No niestety nie ma transportu.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...