sobota, 10 sierpnia 2013

Obieg zamknięty

źródło: pasadenahotel.blogspot.com
Końcem maja tego roku pisałam Wam o autorkach, które postanowiły wysłać w świat swoje książki. Jak wspomniał w jednym z komentarzy pod wpisem p. Marek Baran, w facebookowej grupie Czytamy polskich autorów trwa akcja Obieg zamkniętyJej uczestnicy mają okazję poznać kilkadziesiąt książek naszych rodzimych pisarzy.


Zarówno sama grupa, jak i wspomniana akcja, jest z pewnością części z Was znana. Recenzje pisane w jej ramach od czasu do czasu pojawiają się na różnych blogach. Warunki uczestnictwa są bardzo proste. Jeśli jakiś czytelnik ma ochotę na przeczytanie którejś książki z listy, musi dopisać się do kolejki pod danym tytułem. Pozwolę sobie zacytować regulamin, po więcej szczegółów (w tym aktualną listę publikacji będących w obiegu) odsyłam na Facebooka.

Regulamin:
1. Czas na przeczytanie książki i odesłanie jej kolejnej osobie wynosi nie więcej niż 2 tygodnie od dnia otrzymania książki.
2. Proszę o krótką informację, gdy książka dotrze lub gdy zostanie wysłana kolejnej osobie.
3. Adresy proszę uzyskiwać osobiście od następnej osoby z kolejki, bądź w tej sprawie pisać do mnie [Słowa Czytane]. 
4. Książki należy wysyłać kolejnej osobie w stanie nie gorszym od otrzymanego.
5. W razie zniszczenia egzemplarza lub jego zgubienia należy kupić nowy i odesłać dalej.
6. Po przeczytaniu książki należy napisać własną opinię (nie musi być długa, lecz szczera!)

Myślę, że naprawdę warto przyłączyć się do tej akcji. Ja wreszcie znalazłam trochę więcej czasu, z nieukrywaną radością wpisałam swoje nazwisko pod kilkoma tytułami.

I jak, jesteście chętni? A może już bierzecie udział w tym wydarzeniu?

4 komentarze:

  1. Ja biorę, rzecz jasna. ;)) Cieszę się, że napisałaś o tej akcji. Dzięki temu jeszcze więcej osób dotrze i skorzysta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię literaturę polską i od dawna chcę przyłączyć się do obiegu zamkniętego, ale na razie jeszcze trochę poczekam - najpierw chcę zmniejszyć swój stosik, a później dopisywać się do listy, aby nie przekroczyć regulaminowych dwóch tygodni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie czekałam, nie chciałam się dopisywać do listy wiedząc, że mogę nie wywiązać się ze zobowiązań. Wczoraj w końcu wybrałam parę tytułów i czekam w kolejce. :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...