piątek, 9 sierpnia 2013

Wyjątkowy urlop


Zastanawiając się nad przyszłością Czytelniczego zacisza doszłam do wniosku, że dam się Wam wszystkim - zaglądającym tu mniej lub bardziej regularnie - lepiej poznać. Skutkować to będzie większą ilością postów mówiących więcej o mnie i moim życiu. I ten dzisiejszy do takich właśnie należy.


Część czytelników pewnie pamięta mój lutowy wpis, w którym wyrażałam swoją radość z powodu znalezienia pracy. Pisałam wtedy, że pracuję zdalnie z domu na umowę zlecenie. Jakoś tak się złożyło, że nie pochwaliłam się tu tym, że z czasem udało mi się umowę zlecenie zmienić na umowę o pracę. Od połowy maja pracuję już nie z domu, ale normalnie w siedzibie firmy na stanowisku redaktor serwisu internetowego.

Swoją pracę naprawdę bardzo lubię. Ma ona o wiele więcej zalet nie tylko te, o których mówi załączony obrazek z Demotywatorów. Pracuję w naprawdę miłej atmosferze i z ludźmi na poziomie. Nikt się na nikogo nie wydziera, nie odczuwam stresu czy też presji. Piszę teksty, a więc robię dokładnie to, co lubię i w miarę umiem. Artykuły te pojawiają się w kilkudziesięciu serwisach. Nie dodałam linków do nich w zakładce Moje publikacje, ponieważ wówczas byłoby tam ich z kilkaset, zresztą ich tematyka nie pokrywa się z zagadnieniami historycznymi czy książkowymi, na których tutaj się skupiam. Piszę o tym, na co jest aktualnie zapotrzebowanie, głównie na temat wystroju wnętrz, ale zdarzyło mi się też stworzyć kilkadziesiąt krótkich tekstów związanych z... bankowością. :) Nie wszystkie z nich zresztą nazwałabym nawet mianem artykułów. Czasem są to naprawdę króciutkie porady czy też teksty w stylu 5 oryginalnych budek dla psów. Tematyka najczęściej jest lekka, pisze mi się zatem dobrze. A ile się przy tym mogę dowiedzieć nowego! Bywają oczywiście tematy nużące, ale i z nimi umiem sobie poradzić (tak przynajmniej myślę). :)

Ale ad rem! Według obrazka praca ma trzy zalety: piątek, wypłatę i urlop. Wypłatę dostałam jakiś czas temu, jej część zresztą zostawiłam w księgarni. Za to dziś mogę się cieszyć i piątkiem, i urlopem, który właśnie zaczęłam. W tytule wpisu napisałam, że urlop ten jest wyjątkowy. Dlaczego? Wczoraj dowiedziałam się, że moja umowa o pracę zostanie przedłużona! Przyznam, że bardzo się obawiałam tej rozmowy, a tu taka niespodzianka! Mogę więc w pełni cieszyć się kilkudniowym urlopem. Wspaniale spędzać go ze świadomością, że po jego zakończeniu znowu pojawię się w pracy. Jego część spędzę oczywiście na czytaniu książek i pisaniu recenzji. Najnowsza pojawi się najprawdopodobniej już dziś wieczorem.


22 komentarze:

  1. Gratuluję znalezienia ciekawej i angażującej stałej pracy. Cieszę się razem z Tobą i życzę wyjątkowo miłego urlopu! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kaye! :) Też Cię pozdrawiam. :)))

      Usuń
  2. Cieszę się, że Ci się udało :)

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszymy się razem z Tobą i serdecznie gratulujemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for sweet comments, dear^ soon will be another vintage looks))
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for visit! :) I'm waiting for a message about another vintage outfits. :)

      Usuń
  5. Gratuluję znalezienia pracy, która jest nie tyle satysfakcjonująca, co inspirująca. Trafiłaś na prawdziwy skarb:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Obym miała okazję pracować tam jak najdłużej.

      Usuń
  6. Taka praca to naprawdę skarb i życzę Ci, byś mogła się nią cieszyć jak najdłuzej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie to napisałam w odpowiedzi na kolejny komentarz. Na razie mogę być spokojna przez kilka miesięcy. To już sukces. :)

      Usuń
  7. Jeśli chcesz dać się lepiej poznać, to może weźmiesz udział w którejś odsłonie mojego projektu "Oko w oko"? :) Jeśli masz ochotę na miłą (mam nadzieję) rozmowę, daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wezmę udział w Twoim projekcie! :)

      Usuń
  8. Gratuluję, fajnie jest robić to co się lubi :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najwspanialsze, co się nam może w życiu trafić, to zamienić pasję na pracę. Mi się to udało. Życzę szczęśliwego ciągu dalszego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, cieszę się, że znalazłaś pracę i że zlecenie zmieniło się w umowę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za gratulacje i odwiedziny. :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...