poniedziałek, 16 września 2013

Rzeszów: Czytelnia Cztery Jabłka zaprasza na głośne czytanie i spotkanie z Lidią Miś


Niejednokrotnie już wspominałam na swoim blogu o czytelni Cztery Jabłka, która mieści się przy kościele Matki Bożej Saletyńskiej w Rzeszowie. Miło jest mi poinformować o inauguracji kolejnego sezonu dziecięcych spotkań ze słowem czytanym.


Najbliższe głośne czytanie, które odbędzie się 17 września o godz. 18, będzie wyjątkowe, ponieważ została na nie zaproszona popularna autorka książek dla dzieci, p. Lidia Miś. Stali bywalcy Czytelniczego zacisza wiedzą, że razem z córeczką jesteśmy miłośniczkami twórczości tej pisarki, nie mogłoby więc nas jutro zabraknąć. Pani Lidia wraz z dr Adamem przeczyta fragmenty swoich książek pt. Odwiedzając czarownice i Opowieści biblijne dziadzia Józefa (zachęcam do przeczytania podlinkowanych recenzji). Widzimy się jutro o 18 przy ul. Dąbrowskiego 71 ( obok księgarni Saletina).

Jeśli ktoś jeszcze nie słyszał o Czterech Jabłkach, zapraszam na stronę czytelni bądź do moich wcześniejszych postów na ten temat. Myślę, że naprawdę warto raz w miesiącu poświęcić chwilę czasu na to, by posłuchać wraz z dzieckiem ciekawej opowieści, okraszonej jak zwykle atrakcjami (teatrzyk kukiełkowy, wspólne zabawy, dyskusje na temat czytanej lektury). 

Za informację o spotkaniu dziękuję p. Małgorzacie Dudek.



2 komentarze:

  1. O, w końcu jakiś bloger z mojej okolicy :) szkoda, że tak późno przeczytałam posta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło, zawsze cieszę się, gdy zagląda do mnie ktoś z Rzeszowa czy nawet Podkarpacia. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...