piątek, 18 października 2013

Rzeszów: Nawikon 2013 "Fantastyczna Historia"

Dziś po południu rozpoczął się konwent Nawikon 2013 "Fantastyczna Historia". Jest to już VI edycja rzeszowskiego konwentu fantastyki. Odbywa się on w dniach 18-20 października w budynku Szkoły Podstawowej nr 16 na ul. Bohaterów w Rzeszowie. Na jego uczestników czeka wiele atrakcji i niespodzianek.



Mój mąż na Nawikon wybiera się już któryś raz z kolei, ja do tej pory nigdy w nim nie uczestniczyłam. Tym razem tematyka wyjątkowo mnie zainteresowała - w końcu historia to jedna z moich pasji. Dziś o 18:00 odbyło się spotkanie autorskie z Jackiem Komudą, a jutro wygłosi on dwie prelekcje (źródło):

"Jak pisać o historii"
Prowadzący: Jacek Komuda
Opis: Gość konwentu, znany pisarz i wielbiciel historii opowie o tym jak pisać o historii by nie zanudzić czytelnika.
Sobota, godzina 13

"Cała prawda o Rzeczpospolitej Szlacheckiej"
Prowadzący: Jacek Komuda
Opis: Kontusz, szabla i szlachecka fantazja - taką znamy I RP. Ale jaka była prawda? Przyjdź i się dowiedz czegoś nowego od znawcy tamtych lat.
Sobota, godzina 16

Po więcej informacji zapraszam na stronę nawikon.pl.

3 komentarze:

  1. Nie przepadam za fantastyką, ale życzę udanej zabawy wszystkim uczestnikom!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym kiedyś wziąć udział w takim konwencie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...