niedziela, 24 listopada 2013

List do Świętego Mikołaja


Prawdziwy Św. Mikołaj
(źródło: www.katedra.kalisz.pl)

Za chwilę zasiądziemy z Karolinką do pisania listu do Świętego Mikołaja. Zastanawiacie się pewnie, dlaczego postanowiłam podzielić się tą informacją na swoim blogu książkowym. Robię to, bo właśnie przypomniała mi się zabawna, a jednocześnie niezwykle wzruszająca sytuacja sprzed kilku tygodni.

Wszystko zaczęło się od mojej fascynacji książkami o Harrym Potterze. Jakoś tak się złożyło, że nigdy ich nie czytałam. W październiku pożyczyłam od koleżanki z pracy pierwszy tom serii, zrobiłam to w sumie przez grzeczność, do czego jej się potem przyznałam. Kiedy jednak zaczęłam czytać - przepadłam z kretesem. Miłość do przygód Harry'ego rosła wraz z każdą przeczytaną książką...

Harry Potter przewijał się często w naszych rozmowach, ciągle chodziłam z kolejną książką Rowling, nic dziwnego więc, że Karolinka zaczęła je rozpoznawać. W końcu stwierdziłam, że chciałabym mieć całą serię o Harrym na swojej półce, zaczęłam nawet szukać ofert na Allegro. Wtedy podeszła do mnie Karolinka. Oto nasza rozmowa:
Karolinka

Karolinka: Mamo, chcesz kupić sobie książki o Harrym Potterze?
Ja: Tak.
K.: Ale wiesz co? Ja Ci je mogę załatwić ZA DARMO! Ale ciiicho, to tajemnica.
Ja: Słucham...
K. (szeptem): Jak będę pisać list do Św. Mikołaja, to na końcu poproszę go o książki o Harrym Potterze dla mamy. Może się uda i ci je podaruje.

Wzruszyło mnie to i jednocześnie rozbawiło.

Kochane dziecko, prawda? ;) 

6 komentarzy:

  1. Fajna anegdotka :) Żeby wszystko dało się tak załatwić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, żeby to wszystko było takie proste... :)

      Usuń
  2. te listy do mikołaja potrafią być straszne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe a może będzie szybciej i pewniej jak napiszesz list od siebie do Mikołaja i przez pomyłkę włożysz do torby męża :P Dzieci są kochane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, tak chyba rzeczywiście byłoby szybciej. :D :D

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...