piątek, 29 listopada 2013

Rzeszów: Promocja tomiku wierszy w klubie Turkus przy WDK


źródło: www.facebook.com/wdkrzeszow

Wojewódzki Dom Kultury w Rzeszowie oraz działająca przy nim Podkarpacka Izba Poetów zapraszają na promocję tomiku wierszy Danuty Bochenek, Marty Zdrady z domu Bochenek i
Wiktora Bochenka z Niebylca. Spotkanie odbędzie się 5 grudnia 2013 r. (czwartek) w klubie Turkus w budynku Wojewódzkiego Domu Kultury przy ul. Okrzei 7 o godz. 17:30.

Jeśli tylko nic nie pokrzyżuje moich planów, na pewno się na nie wybiorę. Jest ono dla mnie szczególnie ważne, ponieważ mam duży sentyment do Niebylca i dobrze go znam. Mój Tata pochodzi z okolic tej miejscowości, mieszka tam też moja rodzina. Tym chętniej poznam więc twórczość niebyleckich Poetów. 
Wiktor Bochenek
(źródło: www.strzyzowski.pl)

Na stronie www.strzyżowski.pl udało mi się znaleźć informacje o Wiktorze Bochenku. Pozwolę je sobie tutaj przytoczyć.

Wiktor Bochenek to wieloletni animator i zasłużony działacz kultury. Od 1985 r. pełni funkcję Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Niebylcu. Jest też nauczycielem muzyki i członkiem wielu zespołów artystycznych działających w powiecie strzyżowskim. Pisze wiersze, fraszki, humoreski i teksty piosenek. Udzielał się w pracy redakcyjnej i twórczej w gazetach lokalnych m.in.: w ,,Bardo", „Nad Wisłokiem", „Głos Niebylca". Jego utwory znaleźć można także w tomiku poezji ,,Niebylec słowem malowany" (2009 r.) i śpiewniku „Tam pod Niebylcem muzyka gra" (2009 r.).


2 komentarze:

  1. Witaj
    Chciałbym Cię zaprosić na nowatorski blog o książkach nie napisanych:
    www.ksiazkinienapisane.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...