niedziela, 15 grudnia 2013

Rzeszów: Bajkowy Klub Malucha zaprasza na spotkanie z Panią Mikołajową



Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Rzeszowie oraz działający w Filii nr 4 Bajkowy Klub Malucha zapraszają na wieczór z Panią Mikołajową. Spotkanie zaplanowane zostało na 19 grudnia 2013 r. (czwartek) na godz. 17.00. Odbędzie się w siedzibie Filii nr 4, przy ul. Ofiar Katynia 15.

W planach m.in. głośne czytanie bajek, rozmowy na temat zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia i zabawy dla dzieci. Jeśli nic się nie pozmienia, na pewno się na nim z Karolinką pojawimy. Spotkanie przeznaczone jest dla rodziców z dziećmi do lat sześciu, więc moja córeczka jeszcze się na nie załapie.


Ze swojej strony dodam jeszcze, że w czytelni panuje bardzo ciepła, przyjazna atmosfera. Wiem, bo byłam w niej niezliczoną ilość razy jako dziecko i nastolatka (mieszkałam niedaleko, a bibliotekę miałam po drodze ze szkoły). Ostatnio pojawiłam się tam też na spotkaniu przybliżającym sylwetkę Katarzyny II. Gorąco zachęcam Was do przybycia. Wstęp jest bezpłatny.

2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...