poniedziałek, 17 marca 2014

Rzeszów: Wiosenne głośne czytanie w Czterech Jabłkach już tuż tuż


Wielkimi krokami zbliża się pierwszy dzień wiosny. W czytelni Cztery Jabłka będziemy świętować go nieco wcześniej, bo 18 marca o godz. 18. Z tej okazji mali czytelnicy zapoznają się z książką "Muszla" autorstwa Joanny M. Chmielewskiej.

Zachęcam do przybycia, bo będzie się działo! Dzieci posłuchają o... przyjaźni smoka z bocianem. Karolinka i ja przyjdziemy na pewno, a Wy? Mam nadzieję, że tak. Adres pewnie już znacie, ale na wszelki wypadek przypomnę: ul. Dąbrowskiego 71 w Rzeszowie (w budynku, w którym znajduje się Księgarnia Saletina). Oczywiście po czytaniu pan dr Adam Dudek otworzy - jak zwykle - przychodnię dla chorych zabawek.

Za informację dziękuję pani Małgosi Dudek

3 komentarze:

  1. sama bym przeczytała siostrze; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czołem, bardzo atrakcyjne miejsce, rewelacyjny tekst, cudownie zaprezentowany, zapewne nie raz odwiedze twojego bloga, bowiem naprawde niezmiernie mi się tutaj u Ciebie podoba, pozdrawiam Monika :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...