wtorek, 4 marca 2014

WYNIKI KONKURSU: Książka "Wszystko dla Ciebie" Joanny Sykat może być Twoja!

Z lekkim poślizgiem ogłaszam wyniki konkursu, w którym do wygrania była książka "Wszystko dla Ciebie" Joanny Sykat.

Książka trafi do rąk pani Edyty Chmury. Gratuluję! Proszę podać adres, na który wydawnictwo ma wysłać przesyłkę. 

Oto nagrodzony komentarz:

„Szła Edytka przez zielony las
I śpiewała, Rybciu-Pypciu
Nie miała pieniędzy, ale miała czas
Wędrowała przez zielony las.
Wędrowała i śpiewała,
Uśmiechniętą buzię miała…”
Jest to piosenka, która nieodłącznie kojarzy mi się z moim dzieciństwem. Aż do dnia dzisiejszego przekonana byłam, że jej autorką jest moja Mama, ale gdy ją o to zapytałam, okazało się, że jej nuciła ten hit babcia, więc nie wiadomo, ile pokoleń w mojej rodzinie śpiewało ją swoim dzieciom ;)
Wychowywałam się na wsi. Często więc zmuszona byłam pracować w polu, aby pomóc rodzicom. Dzieci – jak wiadomo - dość szybko się nudzą i męczą ciężką i monotonną pracą, więc pamiętam jak ponaglałam Mamę, żeby już wracać do domu. Było lato, żar lał się z nieba, a do wieczora jeszcze daleko. Mimo marudzenia i tego upału, gdy wracaliśmy Mama brała mnie za rękę i śpiewała tą zabawną piosenkę, więc w podskokach z radością pokonywałam drogę, jakby śpiewanie Mamy dodawało mi energii. Ten obraz w mojej pamięci jest taki cudownie błogi :)

3 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...