wtorek, 10 czerwca 2014

Czytelnicze zacisze ma dwa lata + konkurs

Dokładnie dwa lata temu, 10 czerwca 2012 r., założyłam Czytelnicze zacisze. Tego samego dnia napisałam tutaj też swój pierwszy tekst, recenzję książki  "Sny" Janusza Koryla (czy też raczej opinię o niej, bo od jakiegoś czasu unikam nazywania moich tekstów recenzjami). Dziś chciałabym podzielić się z Wami kilkoma refleksjami oraz zaprosić Was na konkurs. Nagrodą w nim jest... właśnie egzemplarz "Snów".



W założeniu miał to być blog książkowy, ale teraz, jak pewnie zauważyliście, nie tylko o nich tu mowa. Czy wiecie, że na początku nie przewidywałam nawet umieszczania relacji ze spotkań autorskich? Dopiero potem zmieniłam zdanie, a z czasem zaczęły pojawiać się tu też zapowiedzi okołoczytelniczych wydarzeń. Kolejną nowością stały się teksty na temat książek dla dzieci, początkowo bowiem chciałam opisywać jedynie moje lektury.

A od jakiegoś czasu umieszczam tutaj też informacje o innych wydarzeniach kulturalnych. No i nie mogę pominąć mojej siedmioczęściowej opowieści o podróży do Szczytna. Tu już całkiem popłynęłam, zresztą długo zastanawiałam się, czy te teksty tutaj dodać. Gdybym teraz miała wymyślić nazwę, byłoby to pewnie prędzej "Kulturalne zacisze", ale nie chcę już niczego zmieniać, bo zżyłam się z tą.

Jak można zobaczyć, wpisów jest czasem więcej, czasem mniej. Nic dziwnego: kiedy zakładałam bloga, byłam bez pracy. Obecnie pracuję na cały etat, a więc i czasu na pisanie postów mam mniej. Niemniej jednak nie mogłabym zrezygnować z tego mojego bloga. Bardzo się cieszę, że tu zaglądacie, nawet wówczas, gdy nie pojawia się tu dużo tekstów.

Dziękuję Wam za to, że jesteście, dlatego też przygotowałam ten konkurs! :)

Regulamin konkursu:
1. Organizatorem konkursu jestem ja, założycielka Czytelniczego zacisza.
2. Konkurs trwa od 10.06.2014 do 10.07.2014 do godziny 20:00.
3. Po upływie tego czasu spośród nadesłanych komentarz wybiorę jedną, która spodoba mi się najbardziej. Wybór jest całkowicie subiektywny i nie obowiązuje od niego odwołanie.
4. Nagrodę w formie jednego egzemplarza książki "Sny" Janusza Koryla sponsoruję ja sama.
5. Aby wziąć udział w konkursie, należy:
a) umieścić pod tym wpisem komentarz (zadanie podam na końcu notki), a w razie nieposiadania bloga swój adres e-mail,
b) umieścić na blogu (jeśli się go posiada) baner informujący o konkursie lub/i udostępnić link do tej notki na Facebooku - osoby, które nie posiadają bloga ani konta na Facebooku są oczywiście zwolnione z tych powinności,
c) miło mi będzie, jeśli dodacie mojego bloga do obserwowanych, polubicie go na Facebooku i staniecie się obserwatorami Google+, ale nie jest to warunek konieczny, choć myślę, że będzie to dla uczestników przydatne - o czym więcej w kolejnym punkcie.
6. Po 10.07.2014 r. na blogu, Google+ oraz Facebooku ogłoszę wyniki. Z tego też powodu warto mieć bloga w ulubionych czy obserwowanych, wówczas na pewno nie przegapi się tego wydarzenia.
7. Od chwili ogłoszenia wyników czekam tydzień na e-mail od zwycięzcy zawierający dane do wysyłki. Mój adres mailowy znajduje się w zakładce "Współpraca".
8. Jeśli zwycięzca konkursu nie skontaktuje się ze mną do 17 lipca do godz. 20:00, przejrzę odpowiedzi raz jeszcze i wybiorę nowego zwycięzcę, który znów będzie miał na skontaktowanie się ze mną tydzień itd.
9. Wysyłka tylko pod polski adres.
10. Wzięcie udziału w konkursie oznacza akceptację regulaminu.

Zadanie konkursowe:
O co chciałbyś/chciałabyś mnie zapytać? Na wszystkie pytania (nie tylko na to zwycięskie) odpowiem we wpisie, w którym poinformuję o wygranej.

14 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję! Oby więcej takich rocznic. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rocznicy i życzę dalszego czerpania radości z prowadzenia bloga:) Książkę od dawna chcę przeczytać, dlatego chętnie wezmę udział w konkursie tylko muszę pytanie ciekawe wykombinować...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymień trzy rzeczy,które zabrałabyś na bezludną wyspę:)
    izawol@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi would you mind stating which blog platform you're working with?

    I'm looking to start my own blog in the near future but I'm having a difficult time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I'm looking
    for something unique. P.S Sorry for being off-topic but I had to ask!


    Look into my website :: arizona super extreme dui

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje rocznicy i życzę dalszych owocnych latek blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy :)
    Moje pytanie to : Gdybyś wiedziała, że masz przed sobą tylko jeden dzień życia co robiłabyś w ten ostatni dzień?
    Banerek umieszczony :)
    Pozdrawiam
    sylwka.sk91@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja chciałabym wiedzieć, czy w dzieciństwie miałaś swoją skrzynkę ze skarbami i co w niej chowałaś ;)

    (mój blog niestety porasta kurzem, więc udostępnię na fb; szczurek7704@gazeta.pl)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)
    Moje pytanie brzmi: co byś zrobiła jakbym Ci przyniosła kota do domu? :D Zaznaczam, że mam cztery małe, więc uważaj na odpowiedź :P

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie i ja spróbuję:) Moje pytanie: z bohaterem której książki przeczytanej w tym roku chciałabyś się spotkać? Kto by to był? Mój mail: agnieszkaa8801d@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocahna!
    Gratulacje 2 latek :)
    Pamiętasz listy, które pisałyśmy do siebie jak byłysmy małe? Czy pamiętasz nazwę ciasta, na które kiedyś podałaś mi przepis - podpowiedź zawiera bakalie i cynamon, nie jest to piernik?
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje!
    Ostatnio gdzieś czytałam, że każdy kto czyta dużo książek chociaż raz zapragnął napisać własną... Jak jest w Twoim przypadku? Czy była taka myśl, a może już przelana na papier?

    pozdrawaiam
    ameljja@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. GRATULUJE PELNEJ ROCZNICY

    .Pytanie: Jaką niespodzianke przygotowal Ci maz na Twoje ostatnie urodziny?

    asinawasacz@op.pl Pozdrawiamn

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje z okazji rocznicy! Moje pytanie dotyczy wspomnienia najzabawniejszej chwili w życiu takiej że "chce się pękać ze śmiechu". W końcu śmiech to zdrowie! Serdeczności Maria
    maria_broda@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdążę jeszcze? Pytanie - jaka jest Twoja ulubiona potrawa? aniela221@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...