czwartek, 18 września 2014

Konkurs z ELVIS: Promised Land Magazyn rozstrzygnięty!


Przy okazji recenzji najnowszego numeru ELVIS: Promised Land Magazyn został ogłoszony konkurs. Nagrodą za najszybciej udzieloną poprawną odpowiedź było nie byle co: ostatni egzemplarz recenzowanego przeze mnie numeru magazynu. Okazało się, że pytanie przysporzyło trochę kłopotów internautom, ale znalazły się osoby, które odpowiedziały na nie poprawnie.


Przypominam pytanie zadane przez Mariusza:


Wymień tytuły filmów z udziałem Elvisa, które zostały nakręcone na Hawajach.


Odpowiedź:
Blue Hawaii (1961),
Girls!, Girls!, Girls! (1962),
Paradise Hawaiian Style (1966)


Poprawnej odpowiedzi najszybciej udzieliła Monika D. z Pruszkowa. Nie była ona pewna, czy chodziło nam jedynie o filmy fabularne, dlatego też dodatkowo do listy tej dopisała słynny koncert na Hawajach zatytułowany Aloha from Hawaii.


Z Moniką skontaktowałam się z drogą mailową, a Mariusz wysłał nagrodę.


GRATULUJEMY!

Jeszcze raz gorąco zachęcam do zaglądania na blog Mariusza - ELVIS: Promised Land. Oficjalny Polski Internetowy Fan Club Elvisa Presleya.

3 komentarze:

  1. "Aloha from Hawaii" nie jest filmem ... po co wymieniać nazwę tego PROGRAMU TELEWIZYJNEGO w kontekście tego konkursu?

    T.C.B.




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwycieżczyni konkursu napisała o aloha from Hawaii DODATKOWO. W żadnym miejscu ani ona, ani ja, nie sugerowałyśmy, że jest to film. Odpowiedzi podane przez nią były poprawne, dlatego też otrzymała nagrodę.

      Usuń
    2. Mnie kompletnie nie chodzi o poprawność przyznania nagrody i tego nigdzie nie podnoszę (swoją drogą pozdrowienia dla "konika" z Pruszkowa) ...

      Tylko o to, że wymienianie PROGRAMU TELEWIZYJNEGO w kontekście filmów fabularnych z udziałem Elvisa jest bezzasadne, bo może w moim odczuciu mylnie sugerować, że "Aloha from Hawaii" to też był jakiś tam film, ale inny w formie gatunku niż ten, o który pytał Mariusz.

      T.C.B.

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...