wtorek, 4 listopada 2014

Gminna Biblioteka Publiczna w Boguchwale zaprasza na spotkanie ph. „Pamięć o przeszłości”


W piątek 7 listopada 2014 r. o godz. 17.00 w Rezydencji Literackiej Boguchwały przy ul. Dr. Tkaczowa 146 odbędzie się spotkanie promocyjne ph. „Pamięć o przeszłości”. Na uroczystość zaprasza Gminna Biblioteka Publiczna w Boguchwale.



W programie: promocja publikacji „Świadkowie historii”, prezentacja strony internetowej Regionalnej Izby Pamięci o Przeszłości i rozstrzygnięcie konkursu fotograficznego „Szlakiem historii”. Goście spotkania będą mieli również możliwość obejrzenia wystawy archiwalnych i współczesnych fotografii, udostępnionych specjalnie na tę okazję przez uczestników konkursu.

Publikację „Świadkowie historii” czytałam i recenzowałam jeszcze przed jej wydaniem (wkrótce tekst ukaże się na blogu), dlatego na pewno nie zabraknie mnie na piątkowej uroczystości. Wszystkich czytelników mojego bloga również do tego zachęcam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...