poniedziałek, 10 listopada 2014

II miejsce w konkursie „Kuchnia kobiet: Do podjadania podczas czytania”



W październiku postanowiłam wziąć udział w konkursie skierowanym do blogerów pt. „Kuchnia kobiet: Do podjadania podczas czytania”. Zadanie konkursowe polegało na wypróbowaniu jednego z przepisów z książki Moniki Zamachowskiej „Kuchnia kobiet”, sfotografowaniu potrawy i opisaniu swoich wrażeń na blogu.

W zasadzie od początku wiedziałam, który przepis będę chciała wypróbować i nawet miałam wstępną wizję zdjęcia. Postanowiłam, że upiekę Szarlotkę Maryni, pożyczyłam nawet od teściowej chustę góralską, którą zamierzałam wykorzystać do fotografii. Ale jakoś tak się złożyło, że do konkursu przystąpiłam tuż przed zakończeniem. I pewnie nawet bym odpuściła, gdyby nie moja córka, której wcześniej obiecałam wspólne pieczenie szarlotki.


A tu niespodzianka! Wczoraj odebrałam maila o następującej treści: Z przyjemnością informuję, że konkurs "Kuchnia kobiet: do podjadania podczas czytania" został rozstrzygnięty. Jury podjęło decyzję o przyznaniu Pani nagrody drugiej. Jest nią zestaw książek Grupy Wydawniczej Foksal o wartości do 300 zł brutto. Serdeczne gratulacje!


Dodatkowo otrzymam również książkę Moniki Zamachowskiej z dedykacją. Lecę przeglądać ofertę Grupy Wydawniczej Foksal! Oczywiście postaram się wybrać i coś dla męża, i dla córeczki, i dla siebie. I jeszcze raz dziękuję za przyznanie nagrody!

Link do nagrodzonego wpisu:
Kuchnia kobiet: Do podjadania podczas czytania

2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...