poniedziałek, 5 stycznia 2015

Wyzwanie „Lata dwudzieste, lata trzydzieste” - aktualizacja

W listopadzie 2012 r. zaproponowałam Wam dołączenie do wyzwania czytelniczego, które polegało na przeczytaniu i zrecenzowaniu dowolnej ilości książek mających związek z okresem międzywojennym. Tutaj można przeczytać więcej na jego temat. Cieszę się, że mój pomysł spodobał się niektórym blogerom. Dziękuję Wam za każdą nadesłaną recenzję!


 „Lata dwudzieste, lata trzydzieste” od początku były wyzwaniem bezterminowym. Dlatego też akcja ta cały czas trwa.  Zachęcam Was zatem do dalszego nadsyłania linków. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem takim typem człowieka, który nie lubi robić czytać pod przymusem, dlatego obecnie nie uczestniczę w żadnym z wyzwań, które narzucałoby mi przeczytanie ustalonej ilości książek z danej dziedziny w jakimś okresie. To wyzwanie w żaden sposób mnie nie ogranicza i pomimo tego, że od jakiegoś czasu zrobiłam sobie przerwę od książek międzywojennych wiem, że w każdej chwili mogę przeczytać jedną czy dwie pozycje i podlinkować je w zakładce „Lata dwudzieste, lata trzydzieste”.

Mam tylko dwie malutkie prośby do osób uczestniczących w wyzwaniu. Po pierwsze prosiłabym o zostawianie w komentarzu informacji o recenzji wg schematu: pełny tytuł książki – imię i nazwisko autora – link do recenzji. Druga prośba: pod recenzją zgłoszoną do wyzwania powinien być umieszczony baner z linkiem do wyzwania lub przynajmniej sam linkDziękuję za wzięcie ich pod uwagę i czekam na kolejne linki do „międzywojennych” recenzji. Ich pełna lista znajduje się tutaj.

A na koniec specjalnie dla Was Lidia Warzecha i piosenka, której tytuł jest w nazwie niniejszego wyzwania. :) Miłego słuchania, czytania i recenzowania!


4 komentarze:

  1. A ja dopiero teraz trafiłam na to wyzwanie, czy mogę jeszcze dołączyć?

    OdpowiedzUsuń
  2. To może i ja zrobię przegląd swych opinii i się z nimi zgłoszę....

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...