sobota, 7 marca 2015

Książki za 2,90 na ZNAK.com.pl - tylko do końca weekendu!


Księgarnia internetowa ZNAK.com.pl ogłosiła kuszącą promocję na książki. Do końca weekendu wiele tytułów można kupić za… 2,90 zł. I wcale nie dopiero po przekroczeniu określonej kwoty przy zakupach. W tej atrakcyjnej ofercie m.in. powieści Richarda Paula Evansa oraz książka „Spadkobiercy” Kaui Hart Hemmings.

Promocją objętych jest wiele tytułów w wersji kieszonkowej, czyli tzw. „pocket”. Ten format doskonale sprawdza się na co dzień, kiedy chcemy mieć książkę pod ręką, w torebce czy plecaku.

Właśnie przeglądam ofertę i na pewno znajdę coś dla siebie. Na pewno wezmę coś Evansa, bo jeszcze nie czytałam i romans historyczny „Na zawsze i o jeden dzień dłużej” Delilah Marvelle. Was też zachęcam do zajrzenia na stronę. Pełna oferta na stronie księgarni ZNAK.



Czy was również zainteresowała ta promocja? Które z tytułów są warte uwagi?


7 komentarzy:

  1. Skusiłam się i zamówiłam 6 tytułów - między innymi Evansa właśnie (również wcześniej nie czytałam). Z tych książek, które są objęte promocją polecam mocno ""Pomóc Jani" - pozycja, którą warto znać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, że wspomniałaś o "Pomóc Jani", bez tego pewnie bym nie zwróciła uwagi na tę książkę, a tak zamówiłam ją sobie.

      Usuń
  2. Ja pocketów nie znoszę (brr, ta czcionka!) dlatego tym razem promocja mnie nie skusi. Ale dla tych, co taki format lubią okazja świetna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o literaturę faktu, to nie wyobrażam sobie jej w wersji pocket, lubię te piękne wydania z PWN-u czy Iskier, ale co do powieści - obecnie nie robi mi to różnicy. :)

      Usuń
  3. Świetna promocja - aż dziwne, że nie jest wymagane zamówienie na określoną kwotę. Kusi mnie ta propozycja, ale wstrzymuję się, bo i tak półki uginają się od książek, które czekają od dawna jeszcze nieprzeczytane...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przyznam, że kiedy kliknęłam pierwszy raz w link byłam pewna, że muszę zrobić np. zakupy na minimum 50 zł, by potem kupic jakąś książkę za 2,90. A tu miła niespodzianka. :) No tylko jest limit - 6 książek.

      Usuń
  4. Och, jak żałuję, że mnie ominęła ta promocja!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...