poniedziałek, 2 marca 2015

WYNIKI KONKURSU: Książka „Tylko przy mnie bądź” Joanny Sykat może być Twoja!

W sobotę dobiegł końca konkurs organizowany wspólnie z Wydawnictwem Replika i Joanną Sykat. Dziękuję wszystkim, którzy podzielili się swoimi wspomnieniami z dzieciństwa. Nadszedł czas na ogłoszenie wyników.

Wszystkie komentarze przeczytałam z ogromnym zainteresowaniem. Bardzo trudno było mi wybrać ten jeden jedyny, którego autorka otrzyma nagrodę ufundowaną przez Wydawnictwo Replika. Książkę otrzymuje...
... Klaudia S., a oto nagrodzony komentarz:

Mam wiele miłych wspomnień związanych z dzieciństwem. Jedno utarło mi sie najbardziej. Kiedy byłam mała, marzyłam o tym by mieć muszelki znad morza. Bujałam w obłokach. Tak bardzo chciałam je mieć, lecz nie miałam możliwości ich zdobyć. Aż w wieku 7-8 lat rodzina w Koszalinie zaprosiła moich dziadków na wesele córki. Dziadki oczywiście potwierdzili przybycie, ale powiedzieli, że zabierają swą jedyną wnuczkę, czyli mnie. Jaka była radosna, nie mogłam się doczekać tego dnia! W końcu kiedy nastał dzień wyjazdu, dłużyło mi się, bo kilka ładnych godzin w pociągu dla dziecka to żadna atrakcja. Dojechaliśmy szczęśliwie na miejsce, zostaliśmy rozgoszczeni, a następnego dnia, wujek zabrał nas nad morze! Stałam jak zaczarowana. Nic się nie odzywałam, tylko patrzyłam na te fale, na ten bezkres, na linię horyzontu. To było moje pierwsze spotkanie z morzem. Przeszłam się z babcią po plaży i nazbierałam całą garstkę muszelek, poupychałam w kieszenie, gdzie tylko się dało. Byłam taka szczęśliwa. Wiecie dlaczego pamiętam to zdarzenie? Dlatego, że warto wierzyć, bo jeśli wierzymy bardzo mocno, to marzenia potrafią się spełnić :) Moje się spełniło. :)

Gratulacje! Proszę e-mail z danymi do wysyłki. :)


P.S. Wszystkich czytelników bloga zachęcam do wzięcia udziału w facebookowym konkursie na fanpage’u Anny B.Ignatowskiej, gdzie do wygrania są dwa egzemplarze jej debiutanckiej książki.

5 komentarzy:

  1. Wszystkim dziekuje za udzial w konkursie, a zwyciezczyni gratuluje;) Dorocie dziekuje za caloksztalt:)
    Joanna Sykat

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...