sobota, 22 sierpnia 2015

Liebster Blog Award


Serdecznie dziękuję Klaudii i Madzi z bloga „Książki dla młodzieży i nie tylko…” za wytypowanie do tej zabawy. Czym jest Liebster Blog Award? Nominowana osoba musi udzielić odpowiedzi na 11 pytań, a następnie stworzyć tyle samo pytań i nominować kolejne blogi. Do dzieła zatem!

Odpowiadam na pytania:
1.      Jaki się nazywa twój ulubiony autor?
Trudno wybrać jednego, bo mam ulubionych pisarzy, których dzieła zaliczają się do klasyki, jak i współczesnych; polskich i zagranicznych. Liczy się chyba jednak to, co przyjdzie do głowy jako pierwsze. Jako że uważam, iż warto promować dobrą współczesną polską literaturę, klasyków odłożę na bok i odpowiem, że moją ulubioną autorką jest Joanna Sykat.


2.      Czy masz "Książkę pod tytułem", "Zniszcz ten dziennik" itp.?
Nie mam tych książek, ale słyszałam zarówno o jednej, jak i o drugiej.

3.      Ile książek czytasz tygodniowo?
Jako że pracuję na pełen etat, a poza tym pragnę poświęcić czas swojej córeczce oraz mężowi, no i jakoś ogarnąć dom, nie czytam aż tak dużo, jakby się mogło wydawać.  Trudno mi też ocenić, ile książek tygodniowo pochłaniam. Może jedną, dwie? Zależy to od zbyt wielu czynników.

4.      Jak często jesteś w bibliotece lub w księgarni?
Mam tyle swoich nieprzeczytanych książek, że w bibliotece pojawiam się dość rzadko. Hmmm…choć ostatnio naszło mnie na Agathę Christie i wypożyczyłam w bibliotece dwie jej książki. Do księgarni lubię zaglądać. Z moją córeczką Karolinką regularnie odwiedzamy Tęczową Księgarnię. Sama lubię oglądać witryny księgarń, czasem wchodzę, ale niewiele kupuję (postanowiłam, że najpierw przeczytam to co mam).

5.      Jakiego typu najchętniej czytasz książki? (np. fantastyka, romans)
Biografie, literaturę faktu, beletrystykę historyczną, literaturę kobiecą, romanse, kryminały.

6.      Czy lubisz lub lubiłaś/eś czytać lektury szkolne?
Zależy które. Przyznam jednak, że niektórych nie przeczytałam i opierałam się jedynie na streszczeniach bądź filmach. Myślę, że przeczytałam około 70% lektur. Nie wiem czy to dużo czy mało. ;)

7.      Ile przeczytałaś/eś części Harry'ego Potter'a?
Wszystkie. Co ciekawe – dopiero ok. 1,5 roku temu.

8.      Ile książek przeczytałaś/eś w poprzednim miesiącu?
Cztery.

9.      Czy lubisz czytać na świeżym powietrzu?
Uwielbiam! J

10.  Co wolisz, Matras czy Empik?
Wolę mniejsze księgarnie. A z tych sieciowych – Księgarnie NOVA. Mają fajne promocje. Kiedyś nawet o tym pisałam 

11.  Więcej czasu spędzasz przed komputerem czy z książką?
Przed komputerem, ale tylko dlatego, że pracuję na stanowisku redaktora serwisu internetowego, cały czas siedzę więc przed komputerem w pracy, a i po pracy zaglądam (choć przyznaję, że coraz mniej).

Moje pytania:
1. Czy lubisz czytać biografie?
2. W jakim miejscu najbardziej lubisz czytać?
3. Co sądzisz o współczesnej polskiej literaturze?
4. Podaj swój ulubiony cytat z książki.
5. Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
6. Ile przeczytałaś/eś części Jeżycjady?
7. Antykwariat, księgarnia czy biblioteka?
8. Czy jesteś romantyczna/romantyczny?
9. Czy nosisz okulary?
10. Czy czytasz e-booki?
11. Czy słuchasz audiobooków?

Nominuję:

8.      I każdego, kto chce przyłączyć się do zabawy. J

5 komentarzy:

  1. Dzięki za nominację, postaram się w niedługim czasie odpowiedzieć na Twoje pytania. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za nominację :-))))) w przyszłym tygodniu się zabiorę za odpowiedzi i listę pytań :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację! Chętnie odpowiem na pytania, jak tylko znajdę czas! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za nominację, nie obiecuję odpowiedzi z uwagi na chroniczny brak czasu, ale obiecuję, że POSTARAM SIĘ odpowiedzieć (najwyżej nie zadam swoich pytań).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :) Jutro odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...