poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Zapowiedź: Joanna Sykat „Jutro zaświeci słońce” pod patronatem Czytelniczego Zacisza

Mam przyjemność ogłosić, że Czytelnicze Zacisze obejmuje patronatem medialnym kolejną książkę. I to książkę mojej ulubionej współczesnej polskiej pisarki, Joanny Sykat. Przeczytałam wszystkie dzieła wspomnianej autorki, miałam też zaszczyt zapoznać się z fragmentami jej najnowszej powieści pt. „Jutro zaświeci słońce”, która ukaże się nakładem wydawnictwa Czwarta Strona. Jej premiera przewidziana jest na 7 października 2015 r.

Kilka słów o książce:

Wyobraź sobie, że Twoja matka jest źródłem Twojego lęku i destrukcji.
Wyobraź sobie, że jesteś zakładniczką rodzinnej tajemnicy.

Anita spełnia się zawodowo jako pisarka. Wspierana przez męża decyduje się na kolejne ważne kroki i zmiany w swoim życiu. Wspólnie kupują upragnione mieszkanie i powoli budują własny świat.
Nie jest im jednak dane cieszyć się małżeństwem ani sukcesami. Despotyczna matka Anity, która od zawsze zaniżała jej poczucie wartości, starając się podporządkować sobie całkowicie córkę, wkracza ponownie do ich życia.
Czy Anita znajdzie siłę, żeby walczyć o swoje życie?
Joanna Sykat pisze tak plastycznie, że łatwo sobie wyobrazić podobną relację z … własną matką. „Jutro zaświeci słońce” to książka, która wierci dziury w duszy, stawia niewygodne pytania i oczyszcza umysł. To jedna z tych książek, które chciałoby się przytulić do serca.

I o pisarce:
Z wykształcenia i zawodu… nieważne, bo i tak to, czym się obecnie zajmuje, to zapasy z macierzyństwem i piórem. Obserwatorka; woli stać w cieniu niż świecić światłem własnym czy odbitym. Najbardziej lubi swój drewniany dom (ten z marzeń, oczywiście), ciszę jesieni i luksus pozbawionego wyrzutów sumienia nicnierobienia. Laureatka konkursów literackich. Jej debiutancka książka – zbiorek miniatur prozatorskich – Biedronki są ważne – ukazała się w styczniu 2012 roku.
Źródło: www.lubimyczytac.pl



Do tej pory ukazały się następujące książki Joanny sykat (wł. Joanny Zakrzewskiej): „Biedronki sąważne”, „Wszystko dla ciebie”, „Jesteś tylko mój”, „Macierzynki”, „Tylko przy mnie bądź”.
Wszystkie poza ostatnią zrecenzowałam. Opinia o książce „Tylko przy mnie bądź” ukaże się w najbliższych dniach.


Znacie twórczość Joanny Sykat? Będziecie wypatrywać jej najnowszej książki w księgarniach? Już teraz można ją zamawiać na stronie Empiku.

6 komentarzy:

  1. Wielkie, wielkie gratulacje. Nie znam jeszcze twórczości tej autorki, ale chętnie poznam :) Piękna okładka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam książki Joanny Sykat! A okładka rzeczywiście piękna. :)

      Usuń
  2. Dorotka, jak ja sie ciesze, ze to doszlo do skutku:)
    Joanna Sykat

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...