niedziela, 6 września 2015

Nowy ELVIS: Promised Land Magazyn i dodruki numerów archiwalnych


Stali czytelnicy mojego bloga zapewne zauważyli, że od czasu do czasu pojawiają się na nim recenzje wyjątkowego czasopisma zatytułowanego ELVIS: Promised Land Magazyn, periodyku przeznaczonego dla polskich fanów Elvisa Presleya. Od kilku dni dostępny jest piąty numer Magazynu. Istnieje też możliwość wzbogacenia swojej biblioteki o numery archiwalne. 


Jeśli chcecie nabyć którykolwiek z nich, koniecznie skontaktujcie się z Mariuszem do 14 września. Jego adres mailowy to: elvis.blog@interia .pl. Więcej informacji znajdziecie na jego blogu. A już za kilka dni na Czytelniczym Zaciszu recenzja najnowszego numeru ELVIS: Promised Land Magazyn. Na razie przypominam Wam dotychczasowe opinie:

4 komentarze:

  1. ELVIS PRESLEY TO MOJA MŁODOŚĆ. CIESZĘ SIĘ, ŻE NADAL MA SWOICH FANÓW. W TYM MIEJSCU CHCĘ ICH WSZYSTKICH POZDROWIĆ!

    KRYSTYNA

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że Elvis ma swoisty urok, ale nie szaleję za nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia gustu. :) Ja mam fioła na jego punkcie. :)))

      Usuń
  3. Janusz Głowacki na fotografiach Judyty Papp:
    http://www.judytapapp.com/glowacki.php

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...