sobota, 30 kwietnia 2016

Kiermasz Książek Przeczytanych oraz spotkanie z Magdaleną Zimny-Louis w ramach Paniagi


Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Rzeszowie zaprasza na Kiermasz książek Przeczytanych oraz spotkanie autorskie z popularną pisarką Magdaleną Zimny-Louis. Odbędą się one 3 maja w ramach święta Paniagi. Poza tym w programie przewidziane są miniquizy czytelnicze, a także prezentacja działalności oraz najnowszej oferty kulturalno-edukacyjnej biblioteki.


Magdalena Zimny-Louis jest pisarką oraz tłumaczką. Ma na swoim koncie główna nagrodę czytelniczek na Festiwalu Literatury Pióro i Pazur 2012. Spotkanie z nią odbędzie się w I Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Konarskiego przy ul. 3 Maja 15 o godzi. 15.00.



Kiermasz Książek Przeczytanych zorganizowany zostanie w Wirydarzu Muzeum Okręgowego przy ul. 3 Maja 19 w godzinach 12.00-17.00. Kupić będzie można książki popularnonaukowe, a także beletrystykę polską, obcą i przeznaczoną dla dzieci. Ceny książek od 1 zł.

Oczywiście nie będzie mogło mnie tam zabraknąć. A Wy wybieracie się?

7 komentarzy:

  1. Na pewno będę!

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za informację, może sie pojawię. Tylko na książki u mnie w domu już naprawdę mało miejsca. Ale fajnie jest przygarniać nowe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ten sam problem, ale wciąż przygarniam nowe książki. :)

      Usuń
  3. Trafiłam na twojego bloga przypadkowo, muszę przyznać, że robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  4. DOROTKO SZKODA, ŻE MAM DALEKO DO RZESZOWA, INACZEJ NA PEWNO BYM PRZYSZŁA NA TAKI KIERMASZ. MUSZE SIĘ ROZEJRZEĆ U SIEBIE, CZY ORGANIZUJĄ COŚ TAKIEGO.

    KRYSIA

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...