niedziela, 31 lipca 2016

Końcówki nakładów 50% taniej w wydawnictwie słowo/obraz terytoria

Dziś natknęłam się na informację, która może Was zainteresować. Tylko w dniach od 29 lipca do 1 sierpnia niektóre książki dostępne na stronie terytoria.com.pl kupicie ze zniżką 50%. Tytułów objętych tą obniżką jest ponad 150.

Niektóre spośród książek zostały wykupione i nie są już dostępne. Oferta jest bowiem ważna do wyczerpania zapasów. Kto pierwszy, ten lepszy! Zajrzyjcie tam już teraz (bezpośredni link tutaj). Zainteresowały Was któreś tytuły? Dajcie znać w komentarzach.

5 komentarzy:

  1. Ja ostatnio zamawiałam na Oczytani.pl, gdzie ciągle są promocje i też mogę polecić tę księgarnie. Książki nawet po 8 zł.

    chciałabym zaprosić cię do siebie na nowy filmik, paczka z Oczytani.pl
    http://want-cant-must.blogspot.com/2016/08/paczka-z-oczytanipl.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej księgarni, muszę ją zapamiętać, bo mam fioła na punkcie nowych książek, haha :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...