środa, 24 sierpnia 2016

Kieszonkowe wydania książek w Biedronce za 9,99!

Mam dla Was cudowną wiadomość! Od 22 sierpnia w sieci sklepów Biedronka można nabyć ciekawe książki za niecałe 10 zł. Są to wydania kieszonkowe głównie kryminałów, thrillerów i tzw. literatury kobiecej, ale nie tylko. Do kupienia m.in. książki Katarzyny Bondy, Stephena Kinga, Danielle Steel, Jo Nesbo, Agathy Christie, Alex Kavy i Nory Roberts.





Byłam wczoraj w Biedronce i uzupełniłam sobie swoją kolekcję książek o “Wczesne sprawy Poirota” autorstwa królowej kryminału, Agathy Christie. Pełną listę książek dostępnych w promocji znajdziecie tutaj. I jak? Widzicie tam coś dla siebie? Ja chyba jutro po pracy skoczę jeszcze po jakieś dwie książki. Żal przepuścić taką okazję.

Przy okazji w Biedronce kupiłam też urocze szklanki z zakrętkami i słomkami, idealne do mrożonej herbaty, ale więcej o tym napiszę przy następnej okazji… :)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam książki Nesbo, Kinga oraz Christie, świetna okazja w Biedronce, muszę koniecznie skorzystać :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę tam nie zaglądać. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja wybieram się jutro jeszcze raz, kupię sobie dwie inne książki Christie, o ile jeszcze będą. :D

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...