wtorek, 6 września 2016

Rzeszów: Wrześniowe spotkania dla małych i starszych czytelników przy kościele Ojców Dominikanów

Antykwariat Charytatywny (źródło: dominikanie.rzeszow.pl)
Minęły wakacje i jak zwykle od września wznawiane jest głośne czytanie dzieciom przez pediatrów. Nastąpiła jednak zmiana, od tej pory spotkania nie będą odbywać się w czytelni Cztery Jabłka, ale w Poczekalni w Antykwariacie Charytatywnym przy kościele Ojców Dominikanów w Rzeszowie. Dzieci, które wyrosły już ze spotkań Pediatrzy Czytają Dzieciom będą mogły spotykać się w ramach Poczytalni także w tym miejscu.



Pierwsze powakacyjne spotkanie Pediatrzy Czytają Dzieciom odbędzie się 20 września, czyli tradycyjnie w trzeci wtorek miesiąca. Specjalnym gościem zaproszonym na nie będzie pisarka Joanna Krzyżanek. - Przybywajcie  jak zawsze na godzinę 18.00. Do Poczekalni wchodzimy z przedsionka kościoła na prawo schodami w dół. Po spotkaniu Przychodnia dla chorych zabawek - mówi organizatorka spotkania, p. Małgorzata Dudek.


Spotkania dla starszych dzieci, w ramach Poczytalni będą organizowane w drugi czwartek miesiąca. - Najbliższe, pt. “Wakacje, akacje, wariacje”, odbędzie się 8 września o godz. 17:30 - zachęca p. Małgorzata. Czytanie w Poczytalni razem z p. Małgorzatą Dudek przygotowuje p. Małgorzata Korczykowska.

5 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że w ogóle istnieje taki antykwariat. Świetna akcja.

    OdpowiedzUsuń
  2. O Joannie Krzyżanek słyszałem wiele pochlebnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna taka akcja! U mnie takich nie ma :/
    http://czytamczytaszczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna akcja. U mnie zdecydowanie takich nie ma. Do Rzeszowa mam dobrych kilka godzin drogi więc lipa ;/
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj świetnie, że coś takiego ludzie organizują ;D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...