piątek, 30 grudnia 2016

Gdzie jestem, gdy mnie nie ma?



Mój blog w ostatnim czasie pokrył się wirtualnym kurzem. Od dawna nie pojawił się tu żaden nowy wpis. Nie dzieje się tak bez przyczyny. To nie tak, że porzuciłam pisanie. Jednak teraz pochłania mnie co innego, mianowicie… praca nad książką, która na rynku wydawniczym ukaże się już w nadchodzącym roku…



Tak, właśnie spełnia się moje wielkie marzenie. Znalazłam wydawnictwo chętne wydać moją książkę pt. “Śladami Krzysztofa Klenczona. Szczytno”. A wszystko zaczęło się od wycieczki marzeń, wyjazdu do Szczytna, miasta, w którym spędził dzieciństwo i młodość mój idol. Po Szczytnie oprowadzał mnie kuzyn Krzysztofa, Jerzy z żoną Krystyną. A wszystko “załatwiła” przez FB wdowa po “Niuńku” - Alicja Bibi Klenczon. Potem były blogowe wpisy. Najpierw pierwszy, drugi… Gdzieś wtedy odezwał się do mnie mój kolega ze studiów, Sebastian, ze swoimi uwagami redakcyjnymi. I tak pojawiło się siedem części cyklu “Śladami Krzysztofa Klenczona”. W końcu powstała z tego “książka” przygotowana w domowych warunkach. I myślałam, że na tym koniec. Ale jednak nie. Jest wydawca, któremu moja książka się spodobała. Będzie to rozbudowana wersja tej poprzedniej. Wpisów o wyjeździe na moim blogu już nie znajdziecie, ale już w 2017 r. wszyscy chętni będą mogli zakupić moją publikację :)

Do napisania…. :)

P.S; Zapraszam tutaj na fanpage'a mojej książki. Będziecie na bieżąco ;)


7 komentarzy:

  1. GRATULUJĘ POMYSŁU ORAZ KONSEKWENCJI W REALIZACJI WYTYCZONEGO CELU .

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, z checi przeczytam Twoja ksiazke jak tylko bedzie dostepna:) Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno poinformuję tutaj na blogu o dacie premiery :) Również życzę wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku :)

      Usuń
  3. Nie mogę się już doczekać! Wielki szacunek za to, że spełniasz swoje marzenia!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie choć kilka słów w komentarzu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...